vraagje

A

Anoniem

Guest
goedemorgen,morgen moet ik naar de huisarts voor de controle 6 weken na de bevalling.wat houd die controle eigenlijk in?ik hoorde een buurvrouw over een uitstrijkje laten maken,is dat zo???wil ik wel van te voren weten eigenlijk hahaha.
groetjes

hallo..

ja dat kan kloppen een uitstrijkje , bij mij hebben ze met m,n oudste dochter (nu 8 jaar )

zijn ze met zo,n eendekop na binnen gegaan om te kijken of alles nog goed zat denk ik haha en ze hebben een uitstrijkje genomen , en als de uitslag goed is dan hoor je niks , anders krijg je bericht !

bij m,n jongste dochter ben ik niet gegaan ... stom stom maar hadt er niet zoveel zin en ik wist dat het goed zat dus ja ... maar wel dom natuurlijk

Nu met milad ga ik wel want ik was iets uitgescheurd maar het hoefde niet gehecht te worden maar moest mijn benen goed aan elkaar houden dan kwam het wel goed , nu wil ik dat ze gaan kijken of het ook echt dicht is gegaaan ... maar of ze die uitstrijkje nu nog gaan doen weet ik niet ... maaruhhh voor de zekerheid lekker douchen haha

groetjes van anna mama van milad 9-7 en lela en darja

ja dat word douchen!hahaha nu zijn we al heel wat gewend na een bevalling natuurlijk.ik heb verder geen klachten ,was niet uitgescheurd of gehecht.helemaal niks.nou ja we zullen zien morgen.bedankt groetjes mama van anouk

Mijn gyn vroeg van 'wil je dat ik er nog even naar kijk?' En ik zei 'volgens mij is alles wel weer goed hoor!' En daar bleef het bij...

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan