Vraagje..

Hey meiden!
Wij zijn al sinds januari aan het "klussen" voor een
broertje of zusje voor Luna maar nog zonder resultaat!!
Nu moet ik van het weekend weer ongesteld worden en
volgende maand dus ook weer rond de 30e nu gaan we
dus volgende maand de 30e op vakantie normaal
gesproken had ik de pil door geslikt maar nu gaat dat niet
nu ik niet meer aan de pil ben heeft iemand tips wat ik zou
kunnen doen en zijn er nog meer mensen die aan het "klussen"
zijn en hoelang zijn jullie al bezig???

Groetjes Samiera

Hoi Samiera,

Spannend he, als je eenmaal weer voor een kindje gaat.
Voor wat betreft 'de tijd van de maand'   en je vakantie. Ik zou gewoon tampons gebruiken. Deed ik ook en dan heb  je er weinig ongemak van vind ik. Je kunt gewoon zwemmen en zo.
Ik ben inmiddels alweer 26 weken zwanger en ik had het geluk dat het in 1 keer raak was. Nu had ik al wel 2 maanden zonder pil achter de rug dus ik was al redelijk ontpild om het zo maar te zeggen. En.... ik had wel een aardig idee wanneer mijn eisprong zou zijn dus dat was wel een voordeel.
Bij Sven was ik in maand 3 zwanger maar dat werd een miskraam. Gelukkig was ik daarna meteen weer zwanger en daar is Sven van gekomen!
Enne, wist je dat een hoop kindjes ontstaan tijdens een vakantie? Dan ben je namelijk lekker relaxed en denk je er misschien minder aan......

Groetjes en een fijne vakantie!
Maike

hey Samiera,
en al ongesteld geworden? Want kan natuurlijk ook zijn dat je het helemaal niet gaat worden met de vakantie!!!
Wij zijn na onze miskraam in januari ook gelijk weer door gaan klussen, maar helaas tot nu toe ook zonder resultaat...
Wij zijn nu net weer terug van vakantie en helaas heeft het relaxe sfeertje geen beeb gebracht. Ach nieuwe maand nieuwe kansen!
En ik zou ook gewoon tampons gebruiken hoor, tja tis niet echt ideaal, maarja.

Waren jullie van Luna snel zwanger? Wij van Jens* en Jelte wel nl, dus dit valt wel ff tegen, maar ach je leest veel verhalen van mensen die dr veel langer over doen, dus mogen niet klagen toch

Veel succes ermee en hou je me (ons) op de hoogte?
Gr. Saskia.

hai hai
jaa helaas van het weekend ongesteld geworden!!
Met luna was het gelijk raak dus dan duurt dit voor ons wel lang ja haha!!
Op naar volgende maand maar weer ;)
Jullie ook succes met klussen!!!
groetjes Samiera

Terug
Bovenaan