vraagje

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen dames (en uren die volgen goededag hihi)

Ik heb even een vraagje dus leg je boterham maar weg.
ik heb echt hele vieze witte afscheiding.
je zou zeggen dat is toch normaal maar dit voel ik gewoon lopen en
m'n broek zit dan echt vol.
is dit normaal? mag ik dan een inlegkruisje gebruiken?
er is tegen mij gezegt dat je met afscheiding (als ik niet zwanger ben dan he)
geen inlegkruisjes mag gebruiken want dat ademt niet maar dit is echt geen doen voel me de heletijd vies.

Gr.yocha (37wk)

Gelukkig heb ik m'n lunch al achter de kiezen

Maarre, ik heb een beetje hetzelfde, laatste week of 2 af en toe een flinke blerk afscheiding, slijmerig, beetje doorzichtig (iiieeeeuw ). Aangezien ik geen zin heb om 4x per dag een schone broek aan te trekken, gebruik ik wel inlegkruisjes. Lijkt mij een beetje onzin dat het niet zou mogen, als dat zo zou zijn zouden er alleen nog katoenen onderbroeken gemaakt moeten worden, want die synthetische  broekjes ademen volgens mij nog minder dan een inlegkruisje.

Hoop dat je er wat mee kan, succes!

groetjes

Haha ik heb ook al gegeten.
Ik heb ook veel last van witte afscheiding maar dan eigelijk de hele zwangerschap al.
Ook gebruik ik veel (bijna iedere dag wel)   incontinentie mini verbandjes. Dit omdat ik iedere dag weer ochtend misselijk ben en als ik over mijn nekkie ga dan soms wel wat druppeltjes urine kan verliezen. (kadotje van mijn vorige zwangerschap). Ik heb er nooit bij stil gestaan dat dit slecht kan zijn en weet eigelijk ook niet zo goed waarom dit slecht kan zijn. Ik heb tenminste er nog geen problemen mee gehad... En die incontinentie verbandjes lijken me nog erger dan gewone mini verbandjes.....

Hoi,

had idd ergens gelezen dat men het niet aanraad om inlegkruisjes te gebruiken.
Katoen neemt vocht op, terwijl de inlegkruisjes gaan broeden.....en dit laatste is dus niet goed. het wemelt dan van de bacterien.
Men raad dus aan, veel en vaak met lauw water te wassen en katoenen ondergoed te dragen...en thats it.
Dat is wat ik gelezen heb. Maar zoals zovaak en met zoveel dingen zijn er verschillende meningen....dus tja, wat is dan wijsheid he?

Groetjess Jo

Hoi,

Ook ik had hier de laatste weken erg last van. Ook ik heb toen inlegkruisjes gebruikt. Anders liep ik gewoon binnen de kortste keren met een natte plek in m'n broek.
Ik heb idd ook gelezen dat het niet helemaal goed is, maar ja het is kiezen of delen, denk ik dan maar. En die natte plek vond ik er vervelend genoeg voor.

Gr Rinske (mama van Twan, 9dagen)

Terug
Bovenaan