vraagje...

ik heb een vraagje aan de meiden die al bevallen zijn... hoe is de baby tijdens de bevalling?? beweegt hij dan ook gewoon of houdtie zich stil?? en hoe is ie voor de bevalling? stilte voor de storm ofzo, of gewoon net als anders?? ben ik zomaar benieuwd naar...

Hoi tijdens de bevalling bewoog hij ook gewoon, lekker van links naar rechts, dat deed hij voor die tijd dus niet. Af en toe een por. Voor de bevalling soms wat stil, maar ook momenten dat hij lekker aan het spartelen was.

Ieder kind is anders, zal ook te maken hebben met de ruimte en hoe hij/zij zich voelt op dat moment.

Liefs Nanda

Hier was jens de hele week voor de bevalling erg rustig zo rustig dat ik me af vroeg of hij nog wel leefde soms hahaha,,,  En tijdens de   weeen heb ik hem helemaal niet gevoeld

mira mv marek en jens

Bij mij was er de week van de bevalling geen verschil. Ik heb ook maar één nachtje onrustig geslapen van wat voorweeen. Bij mijn eerste had ik dat veel meer.
Tijdens de weeen leek het of de baby de weeen opwekte. Eerst voelde ik haar bewegen en dan kwam er een wee. Hoe intenser de wee werd hoe minder haar ik voelde (zover ik me dat kan herinneren dan). Zal wel bij elke bevalling anders zijn.
Groetjes!

Terug
Bovenaan