Vraagje

Hoi allemaal,

Ik heb even vraggje:
Ik ben rond de 4 of 5 weken zwanger, is het normaal dat je de ene dag iets voelt en de andere dag niet? Gisteren was ik bijvoorbeeld een paar keer misselijk en hele pijnlijke borsten. Vandaag niet misselijk en mijn borsten doen minder pijn, en een wat zeurend gevoel in mijn onderbuik.
Gezien mijn verleden (4keer mk) ga ik me meteen zorgen maken!

Wie kan me geruststellen?
Groetjes Janneke

hi Janneke,

tja ik heb dr ook dagen bijzitten hoor dat ik niets voel.... dat het soms even 'vergeet' en dr niets lijkt te zijn.
Had dat bij mn vorige zwangerschappen ook. Dan is het helemaal zo onwerkelijk hé, als je dan niets voelt? Wat dat betreft kun je beter wat voelen, dat maakt t allemaal minder onzeker!

Succes ermee,

gr. Saskia.

Hoi,
Dit i mijn 4e zwangerschap (en hopelijk 3e kindje) en inderdaad: geen dag en geen zwangerschap is bij mij hetzelfde. Bij de eerste twee zwangerschappen was ik vooral moe, bij de tweede had ik veel bandenpijn/buikpijn/rugpijn, bij de derde was ik kotsmisselijk en verloor ik in twee weken tijd 6 kilo door het niet kunnen eten en overgeven. En nu voel ik gerommel in mijn buik, zijn mijn darmen luier (had ik de eerste twee keer ook) en voel ik mijn borsten. Maar niet continue. Gelukkig maar, anders knuffelt het zo lastig ;)

Bij mij is het ook heel verschillend.. Smorgens heb ik nergens last van, heb wel ineens behoefte aan ontbijten, terwijl ik dat anders nooit lustte.. Mijn borsten beginnen later in de ochtend pijn te doen.. Savonds ben ik echt kapot, ben ik misselijk en heb ik vermoeide buikpijn (ofzo) en ik ben hartstikke moe.. Om 20.00 uur wil ik wel al graag mijn bedje in hoor..

Bibi

Hoi Janneke,

Herken het hoor! Voelde me gisteren echt beroerd, vroeg naar bed, hele tijd wakker gelegen en vanochtend weer vroeg wakker. Maar voel me vandaag ineens beter. Minder misselijk in ieder geval. Aan het eind van de dag kreeg ik weer last van mn darmen en ik had vanavond bij het eten ineens niet zo'n trek.

Kijk echt uit naar de echo want dan hebben we tenminste zekerheid! Probeer er niet teveel aan te denken want het duurt nog zo lang... Maar het komt vast goed!

Groetjes,
Jo

Hoi,

Ik heb dat ook. De ene dag voel ik veel, de andere dag wat minder. Heb een tijdje last van mijn onderbuik en onderrug. Dat in mijn onderrug is nu min of meer weg, in mijn onderbuik nog wel zo af en toe. Misselijk ben ik bijna niet. Zo af en toe.
Wel heb ik met name 's avonds een opgeblazen gevoel. En veel lucht in mijn buik.

Groetjes

Terug
Bovenaan