Vraagje..

Hey,

Ik heb even een vraag die ik maar hier stel want bij feb2009 zijn ze niet zo actief.

Het zusje van Sam (Dani) is nu bijna 6 maanden en heeft al 2 tandjes. Ik geef nog volledig BV maar dat is nu soms heel erg pijnlijk. Dat kleine boefje bijt dus met die 2 kleine tandjes. AU AU. Heeft iemand een idee wat ik hier mee moet doen. Vind het erg jammer om om die reden te moeten stoppen.

Hoop dat iemand een goeie tip heeft.

Groetjes Patries

Heel herkenbaar!
Dat had ik ook. Maar dat is inmiddels een half jaar geleden...
Ik heb toen naar borstvoedingnatuurlijk gebeld, en die hadden wel een tip. Maar ik weer het niet meer.
dus ga ff naar hun site, daar staan ze wel telefoonnummers!

succes!

Hey Ing,

Ik moet morgen weer werken (apotheek) en dan neem ik tepelhoedjes mee. Kijken of dat helpt. Kolven is hier geen optie want ik heb Sam ook nog rond lopen en dan ben ik veel te lang bezig. Dani iemand anders de fles laten geven gaat wel maar dan wil ze alleen uit pak en BV. Schiet dus ook niet op.

Groetjes patries

Hoi,

Misschien niet zo'n aardige tip, maar ik zou iedere keer als ze me beet, even 'afkoppelen'. Even wachten en dan weer opnieuw aanleggen. Ik denk dat ze dan uiteindelijk wel leert dat als ze bijt, jij dan stopt met voeden.

Succes met je kleine pitbull.
Karin

Ik denk ook dat afkoppelen een oplossing kan zijn. Maar denk dat de professionals er meer verstand van hebben, dus bellen, zou ik zeggen!!!

laat je nog even weten wat ze zeiden? Ik ben namelijk razend benieuwd!

Hey,

Heb vandaag weer gewerkt maar mijn collega's dachten ook dat ik het beste maar even kon bellen. Ga ik morgen maar even doen. Ik ben nu wel heel goed aan het opletten wanneer ze het doet en dat is als ze klaar of bijna klaar is met drinken. Als ze wel weer bijt "koppel ik haar direct los"

Wordt vervolgd

Groetjes Patries

Terug
Bovenaan