vraagje

hallo allemaal,

ik ben 3 maanden geleden bevallen en mijn zoontje was 4 weken te vroeg, hij had wel een mooi gewicht bijna 3 kilo.

maar ik had wel een knip/ 8 hechtings
nu vraag ik me af als ik weer zwanger word en dan 40 weken zwanger ben ipv 36 weken hoe moet het dan wel niet gaan,
zijn er ook mensen die bij de eerste bevalling veel hechtings hebben en bij een 2e x helemaal niet ??

groetjes rebecca

Hoi Rebecca,

Ik ben bij onze oudste ook met 36 weken bevallen. Hij was 5 pond en een ons en ik had een knip. Ik ben nu ruim 37 weken zwanger en de vk zei dat ze gaat proberen mij te laten bevallen zonder knip. Ze zei dat ze in een ziekenhuis veeeeel sneller een knip zetten dan door de vk thuis. Dus het wil helemaal niet zeggen dat je de volgende keer weer een knip krijgt, want tenslotte is alles al een keer opgerekt geweest en de kans ook weer wat kleiner op een knip. Als ik er aan denk zal ik je tzt laten weten of ik nu ook een knip heb gehad.

Groetjes van Corina
37w4d

Hoi Rebecca,

Dit wil echt niets zeggen. Bij de eerste had ik maar 5 hechtingen en bij de tweede ben ik bijna volledig uitgescheurd. Dus het zegt helemaal niets.

Ik hoop dat ik je niet afschrik!

Groetjes,

Miriam

Terug
Bovenaan