vraagje

ik ben nu 16 weken en 3 dagen en mn eerste voelde ik met 15 weken.. nu heb ik een gekantelde baarmoeder maar de vk zei wel dat ie vaak voor de 16 weken goed draaien... nu voel ik wel af en toe ineeens iets zwaars aan 1 kant en is wat harder dan daar op die plek maar is dat de baby dan?? schopjes ofzo voel ik echt nog niet wordt er zo onzeker van bah... nu denk ik wie weet ligt mn placenta ook wel voor maarja zal ik pas met de 20 weken weten wrs....

wie o wie weet het te weten?
wordt er best onzker van... wel heb ik trouwens enooorrrmmm veel last van rommelende darmen echt erg

alvast bedankt

danielle

Ik voelde Xiano* al met 14 weken. Nu ben ik 17 weken zwanger en ik voel nog helemaal niks. Ik maak me daar ook af en toe best wel druk over. Toch hoor je wel vaker dat het heel normaal is dat je een kindje pas rond de 20e week voelt.

ja idd ik hoor het nu (ineens) om me heen ook...

wel lig ik net als vanochtend was kwart over 7 thuis had een bevalling gehad lig ik op mn rug en dan naast mn navel ineens echt een bobbel... is ook harder dan de rest echt zooo apart...

de 28ste mag ik weer naar de vk ben erg benieuwd vind het wel balen dat ik zo onzeker ben... had ik bij de eerste echt niet maar denk door die miskraam dat het vertrouwen in mn eigen lichaam erg is gekelderd... hopelijk kan ik na 2 keer een 20 weken echo wel gaan genieten!!

liefs danielle

Ik weet het antwoord ook niet.
Mijn verloskundige denkt dat mijn placenta ook aan de voorkant ligt.
Ik voel de baby sinds een paar dagen elke dag.
Ben nu 18+2 dagen.
Maar idd die onzekerheid kan door de miskraam komen maar ook omdat je de 1e bij 15 weken voelde.
En de 28 ste schiet alweer op.

Terug
Bovenaan