Vraagje......

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben voor het laatst ongesteld geweest op 30 november. Ik zou dus mijn eisprong rond de 14de hebben gehad. atuurlijk geklust rond die tijd. Vandaag had ik last van mijn buik en ook wat rood bloed velies (beetje). Heeft iemand ditook wel eens gehad en/of weet wat dit kan zijn?

Liefs,

Hee, ik heb ook zoiets gehad,
ik had toen ook een klein beetje bloedverlies, dat
bleek toen mn eisprong te zijn, dacht dat ik toen al ongi werd, dus toen niet geklust, afgelopen maand ovulatietesten gedaan, dat was echt perfect!
Morgen hoop ik natuurlijk niet op mijn ongi (is mijn NOD) dan ga ik zondag testen.
Succes meid!

hee eerstekindje,

Dit kan inderdaad zoals jan1306 zegt van je eisprong zijn. Hier hoor je wel meer dames over.

Duimen voor je dat het gelukt is!

Ovulatietesten zijn voor mij gezien ook de beste oplossingen.

Spannend voor je Jan, hopelijk blijft je NOD uit.

Succes!

Liefs Chantal

hey

het kan van je eisprong zijn maar het kan ook innestelings bloed zijn niks ergs

Hey

Ik heb paar dagen terug ook zoiets gevoelt alleen dan zonder bloed verlies... Het voelde super raar en het duurde 1 dag, ik weet niet zeker of het nou een innesteling is of iets anders maar ik ben nu 1 dag overtijd!! Dus ik ga zondag testen (ja ik kan het nu al doen, maar als ik dan weer een heel licht streepje heb weet ik niet echt waar ik aan toe ben vandaar)

Wanneer moet jou nod komen dan? Ik laat het je weten of mijn test posi of neg. is!!

groetjes

Hoi xxnellekexx,

Ik ben niet meer van buikpijn afgekomen. Heb regelmatig van die krampen.
Moest ook sporten en toen weer van die krampen.
Het zijn geen ongi-krampen, want die heb ik in mijn rug.
Mijn NOD is 28 dec.

Terug
Bovenaan