vraagje

ik vraag het hier maar want van sommige mensen weten het zelf niet..haren verven tijdens de zwangerschap is dat slecht of niet?? de ene zegt wel en de andere zegt weer van niet..

Hoi hoi,

Mijn kapster adviseerde het niet.
I.v.b je hormonen. De meeste hebben ook na bevalling last van haar uitval e.d.
Ik was de vorige keer blij dat ik het niet gedaan had, want had ook even zo'n periode dat er niets met m'n haar te doen viel zo slab en uitvallen.
Maar doen wat je zelf denkt wat je moet doen hoor. Je weet het toch nooit wat het bij je doet.

Groetjes....

Hoi,

Ik heb twee x mijn haar laten verven in mijn zwnagere periode en ben zelf ook kapster. Mijn nichtje (ook kapster) doet dit altijd en is zelf ook zwanger en werkt al jaren in een salon en zegt dat het geen invloed heeft.
Mijn kleur heeft prima gepakt. 1 x heb ik high lights gedaan, dat was van de zomer en een paar weken terug wilde ik van die enorme uitgroei af en heb ik het donkerder laten verven met prima resultaat. Nu lig ik er een beetje fatsoenlijk bij straks in mijn kraambed...haha!

Ik heb mijn haar ook 2x laten verven tijdens mijn zwangerschap. Volgens de kapster kon het gewoon, en de kleur heeft ook goed gepakt. Maar misschien is de conditie van je haar wat slechter nu je zwanger bent en idd pakt de kleur totaal anders uit. Zou t dus ook niet uit een potje doen maar bij de kapper, voor het geval het groen uitpakt ofzo..... haha

Ik ben zelf ook kapster.
Kreeg ook vaak die vraag in de salon.
Doen waar je je goed bij voelt, zeg ik altijd.

Het kan geen kwaad, ook niet voor de kleur.
Ik heb zelf eens meegedaan aan een uitgebreide test, om te kijken hoeveel stoffen er nou eigenlijk in je lijf terecht komt.
Vond het wel belangrijk, omdat ik er tenslotte de hele dag mee werk.
Maar het is zo minimaal!

Gr. Diane

ik heb last van mijn hormonen dus eerst wou ik mn haar van blond naar bruin..en toe toch weer blond en dat is allemaal goed gegaan.
ook ik ben kapster en in mijn vorige zwangerschap ook gewoon geverfd,nergens last van gehad!

doe idd waar je je goed bij voelt..

Liefs kim (maartmama)

Hoi,
Ik heb toevallig gister nog mijn haar laten verven. Dan hoef ik teminste niet naar de kapper de eerste weken dat die kleine er is. Heb mijn hele zwangerschap mn haar gewoon geverfd(geblondeerd) en de kleur is het zelfde als altijd.
Liefs,
Mar

ik heb mn haar net als gewoon laten doen.

gewoon om de 2 maanden ff verven en knippen.
pakte prima. en tegenwoordig zijn de verfjes niet schadelijk meer.

van thuispakjes zou ik het niet weten. ook ivm ammoniak enz.

x jessica

Terug
Bovenaan