Vraagje

Hoi,

Ik heb een vraagje, inmiddels ben ik 3 weken overtijd heb 2 testen gedaan eentje met een hele vage streep (heel licht) en tweede test vorige week was negatief.Nou teste ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet meteen positief! Maargoed ik vroeg mij af of er mensen zijn die eerst ook negatief teste en later toch positief? ik ben dus inmiddels 3 weken overtijd wat ik normaal nooit ben,heb een cyclus van 29 dagen.

Groetjes Mij

Hoi Mij,

Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een heel vaag streepje, de dokter zei een streepje is een streepje ookal is tie heel vaag. En ja hoor, ik was zwanger. Bij mijn 2e zwangerschap had ik ook een heel vaag streepje. Ik vertrouwde het niet en had toen toch bij de dokter een test gedaan en wederom ik was zwanger.
Dus een streepje is een streepje!

Het kan zijn omdat je nog maar zo kort zwanger bent dat de test niet helemaal duidelijk geeft, dit omdat je nog maar heel weinig hormonen heb. Laat anders voor de zekerheid bij de dokter een test doen en dan weet je het zeker! Je kan daarvoor al (ochtend)urine opvangen en dat meenemen naar de dokter, dan wet je gelijk hoe en wat!

Succes!
Groetjes,
Susanne

Ik had ook een licht streepje, maar toch zwanger. Ik had ook vroeg getest. Dus het kan zeker.

Koop anders een test van clear blue, die geeft duidelijk aan of je zwanger bent en hoelang,.

Su6!!

Ik zou zoals Liselotte al zegt zo'n cleaublue test kopen. ik had zo'n digitale daarvan. die geven heel duidelijk aan of je zwanger bent en hoe lang.

succes
Vanessa

ik test ook pas laat positief, ook eerst negatief.
Mijn eisprong is ook altijd pas heel laat in de cyclus, dat kan er ook mee te maken hebben.

Ik heb bij deze, derde, zwangerschap testen gebruikt van de Babyboomshop, 6st voor 8,60 euro incl verzendkosten. Die kun je 4 dagen voor ongestelddatum doen en die gaven bij mij op de ongestelddag al een licht streepje en een week later een hele vette streep. Zijn supereenvoudige dipstick testen, de ene dag via internet besteld de dag erna met de post ontvangen!

Succes!

Hoi Mij,
bij mijn eerste zwangerschap (onregelmatig ongesteld) had ik drie negatieve testen (1met heel vaag streepje alleen in het felle licht) volgende dag naar de huisarts meteen positief bleek ruim drie maanden zwanger.

Meiden bedankt voor jullie reactie.
Ik ben nogsteeds niet ongesteld en ga als ik nog niet ongesteld wordt ook volgende week naar de huisarts kijk het nog even aan.

Liefs Mij

Terug
Bovenaan