Vraagje

A

Anoniem

Guest
Ik ben 21 februari ongesteld geworden. Ik zou op 26 februari weer moeten beginnen met de pil, maar toen hebben wij besloten om ervoor te gaan en dus niet te beginnen met een nieuwe strip. Nu vraag ik mij af zijn wordt je dan gelijk weer ongesteld of niet?

Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie na het stoppen van de pil weer ongesteld werden?

Liefs

het ligt er nu aan hoe lang je cyclus is kan 28 dagen of korter of langer zijn ik ben op 14 jan gestopt 18 ongesteld geworden en nu 45 dagen later pas weer helaas dus op naar de volgende ronde
succes met zwanger worden

Bij mij duurde het 45 dagen voor ik een natuurlijke menstruatie kreeg, gerekend vanaf de eerste dag van de menstruatie (lees onttrekkingsbloeding) na het stoppen met de pil. Mijn eerst cyclus zonder pil duurde dus 45 dagen. Ben nu in ronde 2. Succes met zwanger worden

Dank je wel voor je berichtje Tam1980. Ik ben sinds 21 februari niet meer ongesteld geweest. Ik hoop dus maar dat ik net zoals voor de pil een regelmatige cyclus hebt nu ik ben gestopt.

Jij ook succes..

bij mij ging het meteen over in de normale cyclus dus ben ongesteld geweesd besloten niet te gaan slikken van de pil en een maand later was ik weer ongestelt..

Groetjes Joyce

Nadat ik gestopt ben met de pil werd ik één nep - ongesteld, noem ik het maar en precies een maand daarna werd ik echt ongesteld dus bij mij was het meteen 28dagen. xx

bij mij duurde het 2 maandan voordat ik uit mezelf weer ongi werd.

Terug
Bovenaan