vraagje!!

Klinkt inderdaad als een belasting van het hele gebied van onderrug en bekken. Zorg dat je niet (teveel) tilt, sleurt en zorg dat je altijd je bekken recht houdt, en liefst je rug ook. Niet hangen of leunen.

Het zou ook het weker worden van je gewrichten kunnen zijn, ik heb het zelf de eerste 10-12wk gehad, uitstralend naar mijn bil.
Ben nu 18wk en heb er helemaal geen last meer van, dus het kan ook redelijk onschuldig zijn.Weet niet hoe ver je bent?

Groetjes Sas

ga evt langs bij je huisarts.die kan testen doen of te kijken of het bij je bekken vandaan komt.zo kan hij/zij je door sturen naar een fysio die speciaal voor bekkeninstabiliteit is.
ik heb het nu voor de 3de keer.ik ben nu ook hele dagen thuis sinds vorige week.
je kan het ook evt testen door op je rug te liggen en 1 been beetje optillen.dan voel je het steken in je rug/bil.
bij is de si gewricht geblokkeerd.nu is meer kracht op de andere heup gooi gaat nu me andere kant steken in me bil.die gaat tegen werken.omdat die meer gewicht te verduren krijgt.
succes en sterkte.
gr marjan

Dank jullie wel voor de reactie's ik ga het gelijk uitproberen marjan. Blijft het aanhouden dan bel ik ma de ha wel even.
Ik ben nu 9wk en 3dgn. Dus nog vrij vroeg.

Terug
Bovenaan