A ANONYMOUS_USERNAME mrt 5, 2010 #1 Heb vandaag wat last van steken in mijn rug en dit trekt door naar mijn stuitje. Geen idee wat het is iemand anders wel??? Liefs Chantie
Heb vandaag wat last van steken in mijn rug en dit trekt door naar mijn stuitje. Geen idee wat het is iemand anders wel??? Liefs Chantie
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 6, 2010 #2 hoi chantie ik heb geen idee wat het is maar heb er soms ook last van,zal er wel bij horen!
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 6, 2010 #3 ik had er gisteren last van, maar toen had ik ook een broek aan die net iets te strak zat...
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 7, 2010 #4 misschien ligt het aan je darmen? daar heb ik momenteel ook heel veel last van en dat trekt ook vaak door de hele rug heen!...
misschien ligt het aan je darmen? daar heb ik momenteel ook heel veel last van en dat trekt ook vaak door de hele rug heen!...
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 9, 2010 #5 ik krijg ook een zeurend gevoel in mijn onderrug als ik te lang sta, overigens ook in mijn onderbuik. dus dat is niet heel prettig.
ik krijg ook een zeurend gevoel in mijn onderrug als ik te lang sta, overigens ook in mijn onderbuik. dus dat is niet heel prettig.