vraagje

A

Anoniem

Guest
ik heb net een test gedaan, hij was weer eens negatief, mijn NOD is aanstaande donderdag. ik heb de goedkope test gedaan van kruidvat die van 2 voor 4,99 en daar staat op dat je daarmee als heel vroeg een positieve test kan hebben. wat denken jullie, ben ik nu echt niet zwanger of kan de test over een paar dagen nog wel positief zijn? ben erg onzeker, heb bijna 4 maanden geleden een miskraam gehad.

xxx jolanda

Hoi jolanda,

Het beste is om na je NOD te testen, anders ben je vooraf al bezig en blijkt het straks niet zo te zijn. Ik was afgelopen week ook een week overtijd en ben toch ongesteld geworden. Ik heb ook vroege testen gedaan, maar voor je NOD krijg je 9 van de 10 keer gewoon een negatieve test. Hopelijk ben je zwanger, ik zal voor je duimen!

Liefs Vic

Hoi jolanda,

Het beste is om na je NOD te testen, anders ben je vooraf al bezig en blijkt het straks niet zo te zijn. Ik was afgelopen week ook een week overtijd en ben toch ongesteld geworden. Ik heb ook vroege testen gedaan, maar voor je NOD krijg je 9 van de 10 keer gewoon een negatieve test. Hopelijk ben je zwanger, ik zal voor je duimen!

Liefs Vic

hi, komende donderdag is je nod?? dan zou ik echt niet van de test uitgaan. inprincipe is de kruidvat test vanaf je nod, mischien dat hun dat heel vroeg noemen? ik zou gewoon wachten tot donderdag en dan weer testen

hi, komende donderdag is je nod?? dan zou ik echt niet van de test uitgaan. inprincipe is de kruidvat test vanaf je nod, mischien dat hun dat heel vroeg noemen? ik zou gewoon wachten tot donderdag en dan weer testen

hallo mama van Milan

ik had nog een test van kruidvat ligen en dacht test even al voor dat ik mijn NOD had, dacht misschien was deze keer mijn cyklus korter, het was zo 3 dagen voor NOD die was negativ.
2 dagen naar me NOD heb ik met een test van DA gedaan en had een heel licht strepje. Nu ben ik bijna 7 w zwanger.

Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou uitpakt, jij kan of te vroeg getest hebben of jij ben niet zwanger. Hoop natuurlijk dat het de eerste is en dat je straks een positive test in je handen heb,maar wil je geen valse hoop geven.
Ik zou voorje duimen......

Hoi,

k zou wachten tot donderdag of vrijdag om te testen, dan ben je het zekerst.

Succes Wendy

hey victory,
wat lees ik nu ben je ongesteld geworden balen joh...maar ja nu weet waar je aan toe bent toch.en kun je weer vrolijk verder met klussen.
ik ga vanmiddag even de dokter bellen mijn ongi is anders dan normaal...ik ben al weer hard aan het klussen...voor ronde 2.
maar vraag me zelf nu af of ik dan wel een eisprong kan krijgen als ik niet echt ongi ben geweest...ik ben normaal heel heftige en nu was 3 dagen roze/bruin slijm. meer niet.wij gaan om de dag klussen...en we zien het wel weer...hoelang we dit x erover doen.
bij babybrabbel kun je pendelen...dat doen mensen daar of ze gelijk hebben weet ik niet...maar bij mij zeiden ze april+meisje...ben benieuwd.ik blijf voor je duimen
liefs wonder

Terug
Bovenaan