Vraagje

Sinds vier dagen spuugt Hugo veel van zijn flesjes terug. Zelfs nog een uur na de voeding.. ook wel eens drie uur na de voeding waardoor hij sneller honger heeft uiteraard..
ook drinkt hij vaak zijn flesjes van 165 niet helemaal leeg.
iemand tips??????

Alvast bedankt

johannes broodpitmeel erin doen? Ik heb speciale voeding voor krampjes en spugen en daar zit dat ook in. Misschien werkt het tijdelijk. Je hebt wel eens meer van die dagen ertussen dat ze slecht drinken! Wel goed in de gaten houden hoor, dat hij genoeg binnenkrijgt. En als je het niet meer weet, gewoon even je wijkverpleegkundige bellen!

Liefs

johannes broodpitmeel erin doen? Ik heb speciale voeding voor krampjes en spugen en daar zit dat ook in. Misschien werkt het tijdelijk. Je hebt wel eens meer van die dagen ertussen dat ze slecht drinken! Wel goed in de gaten houden hoor, dat hij genoeg binnenkrijgt. En als je het niet meer weet, gewoon even je wijkverpleegkundige bellen!

Liefs

volgens mij zit hem meer dwars hij slaapt namelijk alweer... meteen na de fles. dit ondanks dat hij net ook al vier uur geslapen heeft.
zelf voel ik me ook niet helemaal goed dus dat zou ook kunnen. maar dat pitmeel kan ik idd proberen als hij blijft spugen alvast bedankt voor je reactie!!

kus

Terug
Bovenaan