Vraagje....

A

Anoniem

Guest
Damess,

Even een vraag. Ik zit steeds beetje met iets in mijn hoofd te malen en dacht laat ik het op het forum vragen.
Wij proberen nu sinds augustus een eerste kindje te maken...Helaas nog zonder succes. We zitten nu in ronde 9..
Nou heb ik 2 rondes op de dag dat ik ongesteld moest worden ontzettende heftige pijn gehad net voordat ik begon te bloeden. Zo pijnlijk dat ik gewoon de tranen in mijn ogen kreeg. En dat heb ik nooit. Ik voel het wel als ik ongesteld word maar dan moet ik er wel echt op letten zeg maar..Dit was eind ronde 6 en eind ronde 7. En ronde 7 had ik ook echt zo'n zwanger gevoel. Veel plassen, pijnlijke tepels, moe en voelde echt zo'n rust over me heen vallen van het is gelukt..maar dat gevoel ging weg 2 dagen voordat ik ongesteld werd..En had echt ontzettende pijn zo'n uur voordat ik ging bloeden.. (en iets daarna)
Zou het nou kunnen zijn dat ik 2x misschien wel 'zwanger' ben geweest. Nou ja bevrucht misschien en dat het toch nog mis is gegaan?? Gezien de pijn, en helemaal de 7e ronde ik voelde het gewoon.....

Jullie ook soort gelijke ervaringen???????

Alvast bedankt voor het reageren..

hoi prinsesl,

zal me even voorstellen... ben marina en ben vaak op het forum voorjaar 2008 te vinden.

Mijn vriendin had dit bij de 1e keer ook.
Zij had onveilig gevreën, en had ook last van allerlei "kwaaltjes" maar kreeg daarna zeer heftige buikpijn,maar niet aan gedacht dat ze een miskraam kon krijgen o.i.d. maar bij de 2e keer wist ze dat ze zwanger was, want ze hadden het weer zo gedaan... en heeft ze bij 9 weken een miskraam gehad toen had ze weer heftige buikpijn en herkende ze het allemaal van die 1e keer.
de klachten waren precies hetzelfde als bij de (achteraf gezien) de 1e keer.

Hoop dat je snel zwanger mag zijn!
Liefs Marina

Hi prinsesL

Toevallig dat je dit verteld. Ik heb namelijk 1 x hetzelfde gehad en ik vraag me precies hetzelfde af of dat ik misschien een misk gehad heb! Voelde inderdaad goed erg rustig, was beetje misselijk, moest direct eten als ik honger kreeg anders moest ik overgeven, ook pijnlijke tepels (als er maar iets tegenaan kwam), krampjes onderin mijn buik en moest veel plassen... Ook toen ik ong werd ben ik 2 dagen van slag geweest, eerste dag zo'n pijn van onder en onder in mijn buik, last van mijn boven benen. Het bloed wat ik verloor was ook gelijk helder en veeeeel. Ik weet ook niet wat ik moet denken... Groetjes

Terug
Bovenaan