Vraagje..

A

Anoniem

Guest
Vraagje..
Kun je zwanger worden van voorvocht? Of is die kans heel klein?
Ik voel me de afgelopen weken ontzettend moe, echt lusteloos. Kan moeilijk eten en snel huilerig.
Al deze klachten had ik ook bij de eerste, alleen ben ik vorige week ongi geworden maar anders dan anders. Alleen maar bloed en geen stolsels. Heb een test gedaan maar die is negatief.

Groetjes van mammavl

Hoi,

Je kan zeker zwanger worden van alleen voorvocht. Ook voorvocht bevat spermacellen. Daarom werkt het zogenoemde "voor het zingen de kerk uit gaan" niet, daar werd vroeger al voor gewaarschuwd en nu nog aan de jongeren.
Misschien anders over een paar dagen nog een keer testen. Suc6

Gr Debs

Dankje!
Een vriendin van me doet het al jaren zo en die is niet zwanger dus vandaar dat is dacht dat ik dat ook niet was!
Mijn ongi is al een week voorbij.

Naja ik hoop het iedergeval wel want we wouden over een paar maandjes weer gaan voor een tweede maar voor mij geldt hoe eerder hoe beter!

Ik ben deze hele week vrij maar heb weinig kunnen doen en kan nauwelijk eten maar ook de koffie smaakt anders. Precies hetzelfde dan bij de eerste zwangerschap.

Maar dan moest de test toch wel positief zijn? Bij de eerste teste is voor de ongi datum en meteen positief! Nu zit ik al op week 5. Maar heb vorige week wel bloed verloren.. Misschien was het toch een menstruatie...

Xxx

Dankje!
Een vriendin van me doet het al jaren zo en die is niet zwanger dus vandaar dat is dacht dat ik dat ook niet was!
Mijn ongi is al een week voorbij.

Naja ik hoop het iedergeval wel want we wouden over een paar maandjes weer gaan voor een tweede maar voor mij geldt hoe eerder hoe beter!

Ik ben deze hele week vrij maar heb weinig kunnen doen en kan nauwelijk eten maar ook de koffie smaakt anders. Precies hetzelfde dan bij de eerste zwangerschap.

Maar dan moest de test toch wel positief zijn? Bij de eerste teste is voor de ongi datum en meteen positief! Nu zit ik al op week 5. Maar heb vorige week wel bloed verloren.. Misschien was het toch een menstruatie...

Xxx

Als je het niet vertrouwd dan kan je altijd nog een keertje testen, soms duurt het wat langer voordat je positief test. Suc6

Terug
Bovenaan