Vraagje...

A

Anoniem

Guest
Ik had afgelopen keer een cyclus van 44 dagen.. 22 Nov was mijn 1e ongi dag..Maar ja, wanneer heb ik nu mijn volgende NOD?! Mijn cyclus is nog nooit zolang geweest, was altijd gewoon normaal... Vandaag volgens berekening mn ei, dus dat wordt flink klussen!;)

Hmm, klopt niks van de berekening van mn eisprong, tenminste kan niet goed pijlen hoelang precies mijn cyclus duurt:( Het is uitgerekend met een cyclus van 28 dagen, dan zou ik vandaag mn ei hebben... Dus bovenstaand berichtje klopt niet helemaal! Haal het zelf nu ook nogal door elkaar, sorry voor het verwarde berichtje meiden!

Als je nu zo onregelmatig bent is het misschien een idee om ovulatietests te gebruiken.
Dan weet je in ieder waar je aan toe bent.
Verder zeggen ze meestal dat het verschil altijd in de eerste periode zit en dat je eisprong bijna altijd ongeveer 14 dagen voor je ongi is.
Misschien kun je daar iets mee. Zelf heb ik 2x ovulatietests gebruikt en had er heel veel aan: 2x direct zwanger!
Dus, dan is het het geld wel waard hè.

En anders gewoon om de dag klussen, dan mis je de eisprong in ieder geval niet :)

Succes!

Ik adviseer ook ovulatietesten, deze kunnen in ieder geval iets duidelijkheid geven.

Heel veel succes (en klusplezier) gewenst!

Thanks voor jullie reacties! Heb helemaal geen ervaring met ovulatietesten, dus wanneer ga ik die gebruiken en hoe? Hoe deden jullie dat?

Liefs

Ik zou ovulatietesten gaan gebruiken. Je weet niet alleen wanneer je het vruchtbaarst bent, je kan van daaruit ook je NOD bepalen, nl. 14 dagen later. Bij de meeste vrouwen dan, natuurlijk is ieder lichaam weer anders!

Succes!

Liefs Daisy

Ik heb mijn ovulatetesten trouwens bij matcare besteld, via internet. Niet duur en erg betrouwbaar. Ik heb voor 50 stuks incl verzending 52 euro betaald. Bij geven deze tests precies volgens 'de kalender' aan wanneer mijn ei is. Helaas nog niet zwanger, maar ik heb nu wel een beter inzicht in mijn cyclus!

Succe sermee!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan