vraagje

ik heb zins kleine week af en toe pijnlijke steken/krampen (als of er een spier verkrampt en na een 30sec. weer ontspant)aan de bovenkant van me buik.
het duurt maar heel kort en als ik het heb is het alleen aan de rechter of linker kant dus niet de hele bovenkant van de buik.

wat kunnen dit zijn? het is niet zo als bandenpijn in de onderbuik want dat is echt en zeurende pijn die veel langer duurt..

dit heb ik nu een stuk of 3/4x gehad

Hoi,
Dat klinkt als je baarmoeder, een harde buik dus, dat hoeft niet per se je hele buik te zijn!
Zal nog wel meer gaan gebeuren de komende weken..
Het kindje zelf kan dit ook veroorzaken, bijv als de voetjes tegen je baarmoederwand aanduwt!
Je kan zoveel rare dingen voelen het laatste trimester, hoort er gewoon bij!!
Liefs MJ

Ik heb het alleen als ik te druk bezig ben.... wat last van harde buiken.... maar dat hoort erbij....

Laatste loodjes wegen het zwaarst toch? en idd dan kun je zoveel rare dingen voelen.....

Succes nog ff allemaal!! en iedereen een gezond en liefdevol 2011 gewenst!!!

het zijn geen harde buiken daar van weet ik hoe dat voelt want ik heb ik tegenwoordig om de kleinste dingen die ik doe..

mijn buik spant zich ook niet aan na mijn weten..

Grrr, nou plaatst hij mijn bericht niet!!
Wat schreef ik ook weer??(zwangerschapsdementie?)
Ik bedacht me net, dat ik hetzelfde heb links en rechts van mn navel, ik heb dit vorige week bij de echo aan de gyn gevraagd, het bleek dat daar waar ik die spierpijn (verrekte spier zo voelt het) heb dat daar de rand van mijn placenta zit, dit kan door het groeien van de baarmoeder soms pijn doen, kan geen kwaad maar is wel vervelnd zei hij!
Ik heb mijn placenta vrij laag dit keer, maar als de jouwe wat hoger ligt kan het dus goed hetzelfde zijn!!
Liefs MJ

de placenta kan het niet zijn die zit bij mij aan de rechterkant onderaan..

maar bij mij zit me baarmoeder erg hoog 4wkn hoger dan mijn termijn misschien dat daardoor een zenuw af en toe klem komt te zitten.

want ik heb zowieso last van verdrukte longen(snel benauwd) en maag (dag en nacht last van maagzuur)

Terug
Bovenaan