Vraagje ??

hallo ik heb een vraagje aan jullie ik ben nu zwanger van me 2de kindje ben ongeveer 10 weken nu en heb vreselijk pijn aan me ribben is er iemand van jullie die dit ook heeft heb allemaal van die kwaaltjes die ik van me eerste nooit heb gehad
moet ik naar de huisarts gaan of niet... schaam me rot maar ben wel beetje onzeker ondanks me 2de zwangerschap
 
Ik heb wel eens pijn net onder mijn ribben, maar dat zijn mijn darmen, komt door de obstipatie :s... Maar als het echt je ribben zelf zijn zou ik het niet weten, maar bij twijfel kan je toch gewoon je huisarts of vk bellen? Wellicht kunnen zij je telefonisch al geruststellen.
 
hoi meis,

ik heb of zich geen pijn aan of onder mijn ribben gehad.
waarom bel je je huisarts of vk niet ?
Net zoals Sjess zegt, misschien kunnen zij je geruststellen ?

Groetjes Karin
 
Niet schamen, gewoon vragen!!!
Ik dokter nu al een paar weken, maar heb gemerkt dat het lastiger is ermee te blijven zitten, dan gewoonweg te vragen!!!
Succes!
 
alle zwangerschappen zijn anders,en het is je tweede dus ja je kan van andere kwaaltjes last hebben...
Niet schamen gewoon vragen joh,een dokter vind dat echt niet raar schat.

liefs
 
bedankt voor jullie lieve reactie's heb de huisarts wel gevraagt en die zegt dat het een spier was die beetje dwars kon zitten en dat het vanzelf over moet gaan
 
Terug
Bovenaan