Vraagje

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve mensen,

Ik zou volgens de berekeningen vandaag mijn ei moeten hebben. Mijn cyclus is 8 april begonnen. Alleen zit ik in de 1e ronde dus ik weet niet precies of ik mijn ei vandaag wel heb! Kan ik het beste een ovulatietest kopen? Of gewoon een maandje afwachten?

Groetjes

Nog niet meteen aan ovulatietesten beginnen, dat maakt het meteen zo medisch en als ie positief is dan moet je.
Laat het allemaal op je af komen en vrij gewoon veel rondom de dag dat je je ovulatieverwacht. Zaad blijft even leven (2-4 dagen) in jou. Dus begin een paar dagen voor je je ei verwacht al met klussen (vrijen)op de dag en ook nog erna. je ei kan namelijk ook een paar dagen later komen (dus niet precies 14 dagen na je menstruatie). Geniet van deze tijd dat het niet allemaal moet maar mag!
Het is normaal dat het een paar maanden kan duren voordat je zwanger bent. Mijn advies zou zijn wacht met ovulatietesten!
Veel klusplezier!!!
Bowi

Ja je hebt ook gelijk anders word het inderdaad gelijk zo moeten en dat is ook niks!

Ik ga lekker genieten en zie wel wat er van komt we wouden eigenlijk toch pas in september gaan beginnen voor het ëcht zeg maar. Maar we kunnen niet wachten haha!

Bedankt voor je advies xxx

Pff... ik snap dat je om advies vraagt, maar laat het eerst lekker even op zijn beloop! Want ik verzeker je.. moeten is geen pretje hoor! Geniet van deze tijd, en klus lekker wanneer je zin hebt! Het kan nog een hele tijd duren dus stel dat moeten zolang mogelijk uit!! Succes ermee!

Mee eens!! Gewoon eerst een periode lekker klussen, zonder verplichtingen. Veel plezier!

Helemaal mee eens!! Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met de ovutesten en ik kan je vertellen dat het veel extra onzekerheid met zich meebrengt! Als het na de zomer nog niet is gelukt kun je altijd nog aan de testen gaan.

Liefs ciomama

Sluit me aan lekker er op los klussen, en er zijn ook natuurlijke signalen die je kunt zien/merken/voelen als je ei gaat komen. Die kun je zonder teveel gedoe beetje in de gaten houden en gewoon lekker klussen.

have fun!

ik zou in het begin gewoon genieten en verder geen poespas.

Terug
Bovenaan