Vraagje

Heyy,,

Sorry dat ik veel vraag maar alles is nog zo nieuw voor me, ik heb de laatste dagen het gevoel dat ik vol ben aan 1 kant en kan daardoor moeilijk slapen.
Wat zou dit kunnen wezen ?
En heb ook een gevoel van een blaasonsteking, maar heb al bij de dokter me urine ingeleverd daar kwam niks uit, ze hebben het nu opgestuurd naar het ziekenhuis.. En daar krijg ik morgen de uitslag van..
Ik soms kleine beetje, iemand zei me dat je baarmoeder rust op je blaas en daardoor kan komen ? maar kan dat al bij 9 weken ?

groetjes miranda
 
he meis, ja kan al met 9 weken dat je baarmoeder op je blaas rust, maar denk eerder dat je last heb van je darmen, die kunnen gaan opspelen,met lucht enzo en kan je opgeblazen gevoel krijgen heb ik ook last van vanaf het begin, je darmen gaan ruimte maken voor de kleine enzo dus, denk eerder je darmen dan je blaas, beste is na het eten ff flink bewegen en optijd eten, en savonds warme kruik tegen je buik aan leggen,

s6 ermee en hopenlijk is de uitslag van het ziekenhuis goed

liefs
 
Ik zal je zeggen dat toen ik (voor de eerste keer) een blaasontsteking had (na twee zwangerschappen), ik eigenlijk eerst dacht aan een zwangerschap, zo voelde het. Dus in plaats van een blaasontstekingstest bij de huisarts heb ik eerst een zwangerschapstest gedaan. Ik kijk er dan ook niet van op dat je dat met 9 weken zwangerschap denkt. Er verandert momenteel veel in jouw lichaam onder invloed van hormonen en betere doorbloeding. Hopelijk komt er niets uit de ziekenhuistest en ben je gerustgesteld.
 
Terug
Bovenaan