vraagje

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

ik vroeg me af of jullie je nou echt houden aan om de dag sex, wij gaan vanaf vrijdag de ovulatietesten voor het eerst gebruiken ben benieuwd

wij wel.. maar heb ook weleens gelezen dat 'stelletjes' het elke dag doen als ze een licht streepje met de ovu testen hebben!! En vaak is het dan gelijk de eerste ronde gelijk raak!

succes!

Om de dag is het beste, omdat het sperma dan op "volle kracht" is. Wij beginnen weer na mijn eerstkomende ongi en gaan dan in de week van de eisprong weer braaf om de dag klussen.

Om de dag is het beste.
Wij willen nu gaan proberen om dit 2 weken zo te doen omdat ik steeds 1 week na de positieve ovu test ongesteld wordt en dat zou niet kunnen zegt de huisarts.Ik weet niet of ik dat ga volhouden hoor hahaha

Hay meid,

Bij ons was dat niet nodig. We hebben na de miskraam afgesproken een half jaat te wachten en dan ovutesten te kopen............toen ik ze in huis had, waren ze niet meer nodig! We hebben wel gepland geprobeerd te vrijen maar dat werkte bij ons voor geen meter.............nu is het spontaan gebeurd gelukkig.

Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt meid en al dat "gedoe" niet meer hoeft......

succes, Liefs Jessica

hoi wij doen het niet om de dag we doen gewoon als we zin hebben en elkaar lekker opwinden haha zolang men zoon ons niet stoord zoals gisteren grrr ja kids he

Wij hebben het deze ronde 2 weken lang om de dag gedaan. Pfff, dat is topsport hoor hihi! Ik wist nkiet wanneer ik mijn ei had dus dan maar veel klussen. Denk dat het helaas niet veel geholpen. Ik verlies helaas alweer wat bruinige afscheiding...

Succes meid!!
Liefs ciomama

Eerste 4 maanden begonnen we te vroeg (wel om de dag), als de eisprong er dan aankwam was onze zin een beetje weg. Deze keer later begonnen en hopelijk lukt het deze keer wel!

Om de dag is sowieso het beste voor de kwaliteit zaad (of om de 36 uur, maar s ochtends vrijen moet je leuk vinden) maar er zijn genoeg vrouwen die zwanger raakten na elke dag sex. Dat hebben wij ook 1 ronde gedaan maar het hielp niet en ik vond t nogal een opgave...

Terug
Bovenaan