Vraagje

ik heb ff wat dingetjes uitgerekend, en heb op de nacht dat de innesteling zou moeten zijn geweest de hele nacht lopen spugen? kan dit een teken zijn op een zwangerschap? ik moet de 25ste testen..

Groetjes.
 
Het lijkt me stug, ik denk dat het stom toeval is. Innestelling vindt niet plaats op 1 dag, die zwangerschapscalculators houden een gemiddelde aan voor ovulatie, innesteling en de lengte van de periode na de bevruchting. Het verschilt per vrouw.

Een eitje kan innestelen tussen de 3 en 10 dagen na de bevruchting. Het heeft ongeveer 3 dagen nodig om in de baarmoeder te komen vanuit de eileiders maar kan er rustig een week rondzwemmen zonder 'aan te slaan'. Dit zijn extreme uitersten maar het kan wel. Innesteling is iets dat je niet voelt, het gaat om een klompje cellen van nog geen millimeter en je zal er zeker niet misselijk van worden.

Misselijk wordt je uiteindelijk van het HCG hormoon dat eerst het vruchtje en later je placenta gaat aanmaken. Maar ook daarvoor is het zo dat er weinig vrouwen misselijk zijn vóór ze positief testen. Dan ben je wel heel gevoelig ervoor of je lichaam maakt meer dan normaal aan.

Ik zou geen hoop koesteren. Vrouwen die zwanger willen worden voelen van alles (psychosomatisch) en ik weet er zelf alles van zeg ik met enige zelfspot. De keren dat ik vrijwel niets voelde bleek ik zwanger.
 
bedankt voor je reactie ik weet dat dat niet in 1 dag kan gebeuren, maar ik bedoel de dag dat de innesteling zou moeten beginnen die nacht ben ik heel erg misselijk geweest, ik ben verder wel misselijk maar niet tot zover dat ik moet spugen dat was alleen die ene nacht vandaar dit is de eerste keer dus heb geen idee wat ik zou moeten voelen, was gewoon nieuwsgierig, wel heb ik een iets hardere buik, ik ben niet bezig om zwanger te worden maar ben te laat begonnen met de pil.
 
Ik denk dat je nacht spugen eerder een voedselvergiftiging was dan een innestelling. Het heeft niets met elkaar te maken.
 
Terug
Bovenaan