Vraagje....

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Ik ben druk bezig met elke dag ovu-testen. Ik krijg alleen steeds maar een lichte streep, elke dag bijna even licht... ik dacht ik dat ik donderdag mn ei zou hebben 23-06 was mn NOD dus met een cyclus van 28 dagen moet dat kloppen. Maar je streepje moet toch steeds iets donkerder worden naarmate je dichter bij je ei komt?? en als ie op t donkerst is duurd t nog 24 tot 48 uur voordat je ei er is??

Dan moet ie toch eigenlijk al een stuk donekrder zijn nu?? ik gebruik ze van 123ovulatietest.nl

Iemand tips?? we zijn overigens wel begonnen met klussen...

Groetjes Kim

Hoi Kim,

Als jij 23-6 je nod had en een cyclus hebt van 28 dagen, komt je ei pas rond 7 juli. Dit is bij jou nl 14 dagen voor je nod. Je kan er dus vanuit gaan dat je rond deze datum je ei krijgt. Niet bij iedereen is het exact 14 dagen voor nod, dus het kan best zijn dat jouw ei waat eerder of later komt.

Het klopt idd dat, als je een posi ovutaest hebt, je ei binnen 24 tot 36 uur komt!

Liefs Daisy

ja idd, donderdag is het 7 juli, de tijd vliegt... maar dan moet vanaf vandaag toch dat streepje steeds iets donkerder worden en woensdag op zn donkerst???? bedankt voor de info!

xxx

Ik heb zelf altijd ineens een donkere streep. Soms 2 dagen een wat donkerdere streep, maar dan heb ik waarschijnlijk net voor en net na de piek getest ofzo.

Probeer je je er niet druk om te maken, misschien dat jouw ei een dagje later komt!

Liefs Daisy

Hoi, je kan je Eisprong ook berekenen op internet. Dan weet je wanneer je kan starten met testen en ongeveer je Eisprong us. Vlg mij heb je al veel testen gedaan.
Op deze manier scheelt het je geld

Succes

Hoi Hoi,

ik weet inderdaad wanneer mn ei ongeveer is maar omdat ik twijfel over de exacte datum ben ik optijd gaan testen, ik ben eind vorige week begonnen en ik wacht af wanneer het streepje echt donker word... ik moet zeggen dat ik het allemaal wel spannend vind!!!

ik ga gewoon volop klussen, dan moet het toch raak zijn zsm???!!!

xxx kim

Terug
Bovenaan