Vraagje

Ik heb sinds 3 dagen bruine afscheiding, niet hele dagen maar af en toe.
Eergisteren had ik ook een beetje bloedverlies bij het bruine afscheiding.
Ben naar de huisarts geweest en die zei dat het weleens voorkomt en bruine afscheiding geen kwaad kon.
Heb een echo laten maken in het ziekenhuis en het kindje zit er nog. Ben nu 6 weken ga baar de 7 weken.
Gister heb ik weer een beetje bloed verloren ook weer bij me bruine afscheiding en ben ik naar de vk gegaan om weer een echo te doen, ik zag het hartje kloppen en het kindje zitten, was super trots!
Ook de vk zei dat bruine afscheiding oud bloed Jan zijn etc.
Nu vannochtend kreeg ik een kramp in mijn buik en had weer een beetje bloed verlies bij het bruine afscheiding.

Ik weet niet meer wat ik er van moet denken. Ik blijf me zorgen maken ik weet niet hoelang of jullie hier evaring mee hebben?
Het bruine afscheiding heb ik af en toe niet de hele dag en heb nu 3x beetje bloed verloren bij het bruine afscheiding.

Ben nu nog steeds niet gerust :(

Groetjes
 
Silvana,
Eerst van harte gefeliciteerd met je zwagerschap.
Ik was 8 weken zwanger, wist er helemaal niks van en werd gewoon ongesteld .. naja ongesteld, ik menstrueer 10 dagen. Dus heb 10 dagen lang een beetje bij beetje bruine afscheiding en oud bloed verloren. Dus ging ervan uit dat ik niet zwanger was. Het komt idd voor dat je bruine afscheiding kan verliezen.
Als je helder bloed verliest zou ik me zorgen gaan maken. Je wordt er natuurlijk erg onzeker van, maar je kan er nu even niks aan doen. Maar als je je echt ongerust maakt zou ik toch praten met je VK. Heel veel succes! Liefs
 
Ik heb hetzelfde gehad. Vanaf 5,5 week t/m 8 weken verloor ik bruine afscheiding. Een keer zelf met vers bloed erbij. Hierdoor dacht ik dat het mis was gegaan, maar de vk vertelde me dat bij een miskraam er vaak sprake is van veel bloedverlies. Ook al zal dit niet bij alle miskramen gelden. Met 8 weken stopte het en toen kreeg ik ook mijn eerste echo. Deze was helemaal goed en inmiddels ben ik al ruim 11 weken. Op de echo was nog wel oud bloed te zien, waarschijnlijk van de innesteling.
Het verliezen van bruine afscheiding hoeft dus niet te betekenen dat het automatisch misgaat. Ik snap dat je je zorgen maakt, hopelijk stellen de goede echo's je een beetje gerust.
 
Mijn schoonzus heeft ook een keer innestelingsbloed verloren. Dit duurde 14 dagen. Ze dacht dat ze gewoon raar ongesteld was. Toen de volgende menstrustie uit bleef en ze met 8 weken zwangerschap bij de vk kwam, was ze al 12 weken. Je hebt dus een grote kans dat het gewoon goed gaat. Die krampen kunnen er gewoon bij horen. al verloor ik dan geen bloed, wat krampen had ik wel.
 
Bedankt voor jullie reactie!
Ik heb geen helderrood bloedverlies gehad, het zat bij de bruine afscheiding een beetje bloedverlies.
Heb nu af en toe krampjes, en komt er af en toe bruine afscheiding bij.
Tot nu toe 3x een beetje bloedverlies verloren maar was vermengd met bruine afscheiding en niet veel.
Zag gister het hartje kloppen en het kindje zitten en dan ben je zo blij dat het juist mis kan gaan.
Ik hoop dat het snel stopt!

Liefs
 
Ik heb in week 6 t/m 9 ook bloed verloren,zelfs helder rood.
Maar niks aan de hand inmiddels zit ik hier met mijn dochter van 7wk op mijn schoot :)
Zolang je geen krampen hebt en het niet doorzet en veel is hoeft het niks te betekenen.
50 procent van de zwangere vrouwen verliest bloed.
 
Terug
Bovenaan