Vraagje

A

Anoniem

Guest
Tis waarschijnlijk al wel vaker gevraagd hier maar kon t zo snel niet vinden.

Ik gebruik sinds kort ovulatietesten. Maar deze zijn altijd positief??????

Ik heb 3 weken geleden voor het eerst clomid gebruikt. Zo'n 4 weken geleden was ik ongesteld en toen eigenlijk voor 'de grap' ook een ovulatietest gedaan. Knal positief, en nu al die weken later, zijn ze nog steeds elke keer knal positief.
De streepjes zijn precies hetzelfde van kleur.

Vanmiddag had ik er weer eentje gedaan, en weer precies hetzelfde.
Maandag ga ik zoiezo ff naar de gyn bellen maar wilde ff vragen of jullie het misschien weten of clomid beinvloed op de ovu testen.

Heb al zitte google'en maar de ene zegt van wel en de ander niet..??!

Liefs!

Hey muisv

heb er geen ervaring mee...
Wel vreemd dat ze constant positief zijn, zou je inderdaad denken dat het beinvloed wordt door de clomid...
Zou ook zeker even naar de gyn bellen...

Stertke in ieder geval

x claudia

Hai meid,

Ik zou ook even je gyn bellen....maar ik heb zelf onlangs ook een wat langere periode positieve ovutesten gehad en ik begreep daar ook geen snars van....Dan weer 2 donkere streepjes en dan weer 1 donkere en 1 lichtere, om werkelijk gek van te worden!! Ik weet wel dat je alleen je ei hebt als de streepjes even donker zijn of zelfs donkerder zijn maar het is wel raar dat ze bij jou allemaal 'knal' positief zijn,

Succes! Liefs Lynn

Hoi ik heb wel eens gehoord dat als je clomid gebruikt, de ovulatietesten niet altijd werken.
Je zou het eens kunnen opzoeken op Google

succes Yvonne

Lijkt me dat het komt door de hormonen... Ik zou de gyn bellen is dat een optie?

Met clomid zijn ze altijd positief inderdaad. Ze hebben dan ook helemaal geen nut.

Terug
Bovenaan