vraagje?

A

Anoniem

Guest
ik ben 15 juli voor het laats ongesteld geweest, maar ik weet nooit de regels van je cyclus? voel me dan ook best wel dom kaan iemand mij helpen? wanneer moet ik ongesteld worden?

Groetjes

een normale cyclus is 28 dagen.. maar kan ook langer of korter zijn. Je moet dus eerst weten hoelang je cyclus is en of die elke maand hetzelfde is.
Als je bij jou van 28 dagen uitgaat, dan zou je vandaag weer een menstruatie moeten krijgen (heb t ff snel uit mn hoofd gerekend dus kan ook zijn dat ik t mis heb!)

In de hoeveelste ronde zit je?
Succes!!

Hoi!

Misschien kun je en paar maanden in een agenda ofzo je cyclus bijhouden. Alleen even een sterretje ofzo op de dag dat je ongi wordt. Als je een regelmatige cyclus hebt, zie je vanzelf een patroon verschijnen na 2 of 3 maanden. Anders kom je er ook achter dat je geen regelmatige cyclus hebt en weet je waar je aantoe bent. Bovendien is het ook makkelijker om te bepalen wanneer je evt. een test kan doen... :D

Als je je cyclus kent is het ook 'makkelijker om op de juiste dagen te klussen en is de kans op een snelle zwangerschap dus ook groter. Hoewel dit natuurlijk ook geen garanties geeft...

Succes!

bedankt voor jullie reacties, dit is ronde 2 vorige maand was ik 2 weken over tijd omdat ik toen pas was gestopt met de pil, alleen heb ik nu erg last van mijn tepels en zijn mijn borsten voller. ook ben ik erg humeurig de laatste 3 dagen, ( vind me vriend ook zo leuk haha )

Teken van eindelijk zwanger? of toch ongesteld an het worden?

Groetjes

Hoi,

Ik heb dezelfde laatste ongi dag en ik hbe een cyclus van 28 dagen. Ik kan vanaf vandaag gaan testen, maar ik wacht nog een paar dagen. Elke vrouw heeft een andere cyclus, dus probeer idd zicht te krijgen wat een normale cyclus voor jou is.

Succes !

Hoi,
Je zou zwanger kunnen zijn aand e hand van de symptomen die je beschrijft!, je had vandaag ongesteld kunnen worden als je cyclus zoals gemiddeld 28 dagen is dus je kunt gewoon gaan testen dan weet je het zeker!
Succes!

bedankt voor alle reacties , we willen heel graag zwanger worden, vorige maand was ik 3 weken te laat maar dat kan omdat ik er toen erg mee bezig was ik wacht tot maandag en dan gaan we testen, Duimen!!
en voor jullie ook natuurlijk die zwanger willen worden,
me borsten op zich doen geen zeer alleen de tepels is echt een drama als je wilt afdrogen na het douchen ofzo. dus we zullen zien haha ik heb niet zo verstand van cyclus *shame*.

Groetjes

Terug
Bovenaan