Vraagje

Dames,

Aangezien we hier alles lekker anoniem kunnen bespreken, heb ik de volgende vraag aan jullie.

Mijn vriend vindt het eng om gemeenschap te hebben, hij is bang dat hij de kleine iets aandoet.

Hebben jullie die ervaring ook met jullie mannen?
 
Mijn man is ook heel voorzichtig vooral de eerste drie maanden wilde hij er echt niks van weten.

Als je het met de verloskundige erover praat met hem erbij misschien dat hem dat iets uitmaakt om het van een ander te horen, of vind hij het juist genant om erover te praten?

succes ermee en blijven praten met elkaar hierover.

 
Bij ons is het de derde zwangerschap en mijn man heeft hier echt geen probleem mee hoor. En om eerlijk te zijn ik ook niet. Ik weet dat de kleine hier echt geen trauma aan over houdt.
Mijn kinderen hebben het er in ieder geval nog nooit over gehad "lol"!

Ik zou er niet te veel mee zitten. Kleine zit echt heel vast en goed op zijn plek.

Succes ermee
 
Hay hay,

De eerste 3 maanden wilde ik juist niet: pijnlijke borsten en onzeker gevoel steeds...

maar nu: we hebben het heerlijk samen, de borsten vallen goed in de smaak dusse..........nee geen problemen gelukkig!

Praat erover en vraag of er misschien een andere reden is......

succes xxxxxxxxxxxxxx
 
De eerste 3 maanden had ik er geen zin en geen puf voor. Daarna durfde mijn man niet. Vond het ook eng dat de kleine er iets van zou merken. Heb hem aangemeld voor de papaplanner en daar stond in dat het geen kwaad kon. Moet zeggen dat het er bij ons beter op geworden is:D

Suc6 groetjess
 
Hoi,
Mijn vent heeft er totaal geen problemen mee haha.Die vind het te heerlijk dat er weer wat meer spek aan mijn lijf zit haha. Maar je hoort het vaker horen dat mannen het eng/spannend vinden. Meestal helpt het wel als de VK ofzo zegt dat die kleine er echt niks van merkt en er niks mee kan gebeuren.
Ik hoop dat het snel beter gaat :)
Liefs,
Mar
 
Ej meis wij hebben gewoon wel gemeenschap soms wel 1 x per dag maar kan geen kwaad hoor maar als je buikpijn krijgt tijdens de gemeenschap is dat je baarmoeder samen trekt dus dan hoef je je eigen geen zorgen te maken heb ik zelf ook al gehad vandaar...

Suc8 meis
 
Terug
Bovenaan