vraagje?

wij zijn zoals een paar weten deze maand begonnen met de ovulatie testen, nu heb ik er net 1 gedaan en heb ik 2 lichte maar zeker zichtbare streepjes?
wat houd dat in dat ik vanavond moet klussen of dat me ei sprong er aan komt?

succes iedereen alvast
en gefeliciteerd met iedereen die in verwachting is.

Liefsx
 
Die testen van CB geven ALTIJD twee streepjes. Pas wanneer het tweede streepje donkerder is dan het eerste streepje betekent het dat je eisprong binnen 48 uur er aan komt!
 
Ik heb geen ervaring met streepjes,
ik deed ovulatietesten van ClearBlue en daarbij had je óf een rondje óf een smiley. Bij een smiley was geloof ik de volgende 48 uur de meeste kans vanwege de eisprong.
Maar ik zou denken dat het in de gebruiksaanwijzing toch duidelijk zou moeten staan. Succes!
 
Bedankt voor jullie reacties,

ik heb nog nooit met Ovulaties testen gewerkt.
heb er 5 van de kruitvat merk.
en sinds gisteren allebei even rood/roze maar vind ze beide wel duidelijk maar ook weer niet zo duidelijk

Liefs
 
Ik heb 1 keer ovulatietesten geprobeerd, om te kijken wanneer ik zou ovuleren omdat ik met alle verschillende berekeningen en methoden op wat anders uit kwam. Wij hebben elke dag dat er 2 streepjes zichtbaar waren geklust en waren meteen zwanger. Helaas eindigde deze zwangerschap voortijdig, maar dat heeft verder niets met de ovulatietesten te maken natuurlijk.
Ik heb trouwens geen enkele keer 2 donkere strepen op de tests gehad, altijd lichte streepjes terwijl ik de test gewoon goed deed.
 
Terug
Bovenaan