Vraagje?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

even een vraagje; de 27e was mijn eerste ongi dag nou zou je denken dat we dus deze week aan het klussen zijn maar helaas kwamen de duivels afgelopen maandag weer opdagen.. Nu zijn ze gister weer vertrokken..

Moet ik nu gewoon weer gaan rekenen vanaf afgelopen maandag?

Liefs Renate

als ik het zo hoor klinkt het niet als een echte ongi misschien ene tussentijdse bloeding...want anders zit er maar anderhalve week tussen...hoelang ben je van de pil af?ik zou eerst gewoon de 27e aanhouden..
succes!!

Ja heel kort want ik was t/m de 31e aug ongi en nu maandag een spontane hevige bloeding die vanmorgen eigenlijk al weer over was..

Ik ben pas eind juli gestopt met de pil.

Ik ben bang dat het deze maand niet gaat lukken want ik weet niet zo goed waarneer mijn vruchtbare dagen zijn nu?! Normaal zou dat dus deze week zijn..

Thanks

Als je ovulatietesten wilt gebruiken, dan heb ik ze hier nog liggen. Die mag je zo ophalen. Goed dat je je lidmaatschap zo snel hebt kunnen opzeggen hihi. Hopelijk mag je je abonnement pas over 9 maanden weer opstarten... Liefs

Ik denk dat het gewoon ontpillen is. Als ik jou was zou ik gewoon vanaf afgelopen maandag tellen. Dat is tenslotte de eerste dag van je laatste bloeding!

Succes!

Liefs Daisy

aangezien je nog maar kort van de pil bent, zou het idd ook ontpillen kunnen zijn...denk dat je nu gewoon weer even moet afwachten wanneer je volgende ongi zich meldt en misschien ff ovu testen gebruiken om te kijken hoe of wat? anders zou je deze week je ei hebben???
succes meid!

Hey meiden,
bedankt voor de reacties, ik denk dat ik de ovulatietesten misschien maar moet gebruiken ja want het is een beetje onduidelijk zo..

@ Neomi: Ja een deze dagen zou ik dan mij ei hebben. Dus we zijn evengoed aan het klussen haha

liefs Renate

Terug
Bovenaan