vraagje

Ik ben van plan om soesjes te kopen. Die kan je (van te voren) insmeren met glazuur (poedersuiker gemengd met water) en de juiste kleur muisjes. Maar wij weten al wat we krijgen, dus dat is makkelijk. Die kan je natuurlijk weer invriezen en wanneer nodig er weer uit halen.

Bij mijn oudste heb ik op mijn werk (ik sta voor de klas) biscuitjes besmeerd met blauw/witte paste (Bibaboerderij meen ik) en daar bovenop een witte muis geplakt (te koop bij Jamin). Beschuiten zijn vaak te groot en te onhandig voor peuters en kleuters.

Ander idee is lange vingers. Die kan je makkelijk dopen in (zachte) boter en dan dippen in een bakje met muisjes.

Succes!

Ik had bij m'n zoontje voor m'n stiefzoon cupcakes met glazuur en muisjes gemaakt om te trakteren.

Nu zou ik wel cupcakes met marsepein willen maken, maar weet niet of ik er de puf voor heb...

Je kunt ook cakebolletjes op een sateprikker steken met glazuur/ boter en muisjes en dan een strikje met kaartje eraan ofzo?

Het eenvoudigst zijn denk ik de soesjes met glazuur en muisjes

Of wat ik me nu bedenk: een vormpje uit een plak cake steken en daar muisjes op? Is idd makkelijker voor jongere kids dan beschuit...

Je kunt afhankelijk van de leeftijd ook van die Nijntje-koekjes kopen (vanaf 8 of 12 maanden). Daarvan kun je het truitje insmeren met boter en dan dopen in de blauwe of roze muizen. Wij gaan dat in ieder geval trakteren bij de baby/dreumes groep en bij de peuters gewoon beschuit met muizen. Onze dochtertje is namelijk net pas over gegaan naar de peutergroep, dus wij trakteren gewoon voor iedereen.

Spekjes op een stokje in wit en roze kaartje er aan hoera een zusje/broertje
Dat gebben mijn zoon en ik gemaakt tijdens de weeën hihi

Soesjes liggen in de vriezer heerlijk en makkelijk

Lange vingers zijn altijd goed voor kleintjes

Succes

Terug
Bovenaan