Vraagje

Even een vraagje,

Ik kom net van de fysio af, waar ik touwtje heb moeten springen! Nu dacht ik, is dat wel handig in mijn situatie??

Ben nu 6 weken en 5 dagen!

Volgens mij mag je alles doen mbt sport, alleen paardrijden word afgeraden als je beginner bent ivm kans om er af te vallen.
VeRder is het goed om te bewegen dus ik denk dat het geen kwaad kan....
Voel je je goed?

volgens mij moet je naar je lichaam luisteren voelt het vervelend of voel jij je er niet fijn bij zou ik het niet doen . en overleg gewoon met de visio wie weet kun je wel een andere oefening doen

Ik was toen ik thuis kwam meteen misselijk en last van rugpijn, dus even rustig op de bank gelegen!
Maar fijn om te horen dat ik dit wel kan, want ik wil eigenlijk nog niemand vertellen van de zwangerschap.. Vooral niet nu ik pas 6 weken ben!

Thanks

Suto, hoe is het met jou??

Wisselend ukkepuck, ene moment denk ik dat het goed is, andere moment heb ik er geen vertouwen in, weet niet wat ik wel of niet moet voelen...wacht af op dinsdag, dan weet ik meer!

Overal staat dat je wel voorzichtig moet zijn met bepaalde sporten ik zou het de volgende keer toch eens aangeven bij de fysio.
Misschien kan hij dan uit voorzorg een andere oefening geven en die weten er ook een antwoord op.

succes

Terug
Bovenaan