vraagje

A

Anoniem

Guest
ik werd het gister een klein beetje, leek s`middags en s`avonds wel weg. vanmorgen begon het weer en is nu echt begonnen zeg maar..Moet ik vanaf gister al rekenen of vanaf vandaag pas?

Heb net wel even zitten kijken op internet wanneer we dan ongeveer moeten klussen voor de meeste kans.

liefs!!

Je bedoeld je ongi?

Dan reken je vanaf de dag dat het helemaal voor 18:00 uur is doorgebroken!

Na je ongi gewoon om de dag of 2 dagen klussen en dan zit het hopelijk wel goed, meestal heb je je ei (ruim genomen) tussen dag 11 en 14/15..... ik meestal op dag 12 maar als je het bijhoud dan kan je dat wel terug vinden....

Succes meid! Liefs Lynn.

ja bedoel m`n ongi..gister werd ik het een beetje bruin/rood zeg maar maar gister eind van de middag was het weg tot vanmorgen. toen kwam het weer op gang. En nu is het er gewoon.

Heb net mijn cyclus uitgerekend op 28 en 30 dagen omdat ik niet precies weet wat mijn cyclus is. tussen de 21 en 26 e zou ik het meest vruchtbaar moeten zijn (aldus internet) maarja om het nou 5 dagen achter elkaar te doen pfhoe hahahaha...dan maar vanaf de 21 om de dag ofzo.

thnx voor je uitleg Lynn.

liefs!!!

Nee meid, ik zou het ook niet elke dag doen....moet wel leuk blijven! Mwhaha! Maar gewoon om de dag ofzo: 20,22,24,26,28....Zit je altijd goed, denk ik.
Tja...weet het ook niet hoor, klus ook om de dag en....goh, je weet het resultaat bij mij ;-) maar anyhoe: dat is het beste!

Het zaad kan een aantal dagen overleven dus 3x in de week zou ook goed moeten zijn! Jeetje.....iedere vrouw met een kinderwens zou gewoon in ronde 1 of 2 zwanger moeten, vind je ook niet? Die spanningen en onzekerheid ook altijd, om gek van te worden!

Wanneer is je volgende NOD? Succes! Liefs!

ja denk maar dat ik die dagen ga aan houden hahahaha..
ik ben dus vanaf vandaag gaan rekenen en komt mijn NOD op 9 December.

Ik was bij m`n dochter beetje laks met de pil en hoppa daar was ze..zo snel en nu dan aan ronde 2 beginnen dus idd weer erg spannend of het dan lukt. Ja ik gun het iedereen om gewoon snel,makkelijk zwanger te zijn..dat zou dan zo fijn zijn. altijd die onzekerheid en het wachten. Ben wel blij met dit forum, kan je je ei kwijt en je leest dat je niet de enige bent met kwaaltjes, wachten, onzekerheid enz enz

liefs!!!

Ja Lynn, helemaal mee eens. Hoe on-leuk is het dat je steeds zit te rekenen op welke dagen je het beste kunt klussen... pfffff

Het beste is om om de dag te klussen.. elke dag is niet goed omdat dat de zaadcellen minder actief zijn.
En je eerste cyclusdag moet je rekenen vanaf de eerste dag dat je helder rood bloed hebt.. Dus niet bruin of andere kleuren hihi

Succes meid!
Liefs

Terug
Bovenaan