vraagje

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik heb een vraag. Vannacht werd ik wakker van krampen in mijn buik. Het trekt door naar mijn onderrug. Kan dit innestelingspijn zijn? Ik ben de 16e ongesteld geweest tot de 21e. Heb een cyclus van 30 dagen. De pijn is nog steeds aanwezig in mijn onderbuik en dan aan de rechterkant. we hebben vrijdag, zondag en dinsdag geklust.

Volgens mij is het voor een innesteling nog iets te vroeg maar het kan wel als ik zo je cyclus bekijk. Je nieuwe nod zou dan op 15 Jan staan? Als je eisprong deze maand iets eerder is geweest dan zou het wel kunnen.....Spannend hoor! Tja....elke lichaam zit weer anders in elkaar en helaas zit er niets anders op dan afwachten....

Je vroeg trouwens hoe je op de nod-lijst kan komen: Je kan in het rijtje de laatst geplaatste lijst kopiëren (nu dus de bovenste) en die dan met jou eigen gegevens er tussen weer onderaan plakken.

Sterkte en succes! Liefs Lynn.

Oke, tja afwachten moet ik toch.
Maar inderdaad ik moet 15 jan ongesteld worden.
Zou ook wel heel vlot zijn, is de 1e maand dat we het proberen....

Ik ga mezelf op de lijst zetten!
Bedankt!!

Liefs Patries

Meid, de wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor, je zal echt niet de eerste vrouw zijn die in ronde 1 zwanger raakt!

Ik wil niet bijdehand doen maar ik zag dat je de nod lijst had aangepast, ik heb je er even goed tussen gezet, hopelijk is dat oke? Nou, good luck!!

Dat is waar.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik in het verleden ook wel geluk heb gehad hoor. Van mijn dochter ben ik door de pil heen zwanger geworden. En bij mijn zoon is het in ronde 2 gelukt. En beide zijn na 40 en 41 weken gezond geboren. Dus ik tel mijn zegeningen. Maar moet zeggen dat ik er bij de 3e veel meer mee bezig ben dan bij de andere 2. En zoals nu op zo'n site praten met anderen die ook graag een kindje willen heb ik ook nog nooit gedaan. ook dat uitrekenen allemaal is nieuw voor mij. Raar dat ik daar dan nu ineens behoefte aan heb terwijl ik bij de andere 2 daar helemaal niet mee bezig was.

Hoi patries,

Jij hebt een zoon en een dochter! Wat leuk hoe oud zijn je kids? Het zou leuk zijn als je nu weer zo snel zwanger mag raken!

Succes en zal voor je duimen.

Liefs

Terug
Bovenaan