Vraagje

Hoi Mama's

Heb sinds een paar dagen zo'n jeuk aan mijn tepels.
Weten jullie iets daarvoor?
En weet iemand als je flesvoeding geeft.
Krijg je natuurlijke stuwing ...Maar hoorde dat je er pilletjes voor had...Iemand ervaring of weet welke?

Bedankt

als het goed is zijn die pilletjes er niet meer.
strakke bh is het enige wat ertegenwoordig aan gedaan wordt. (dus als je een c heb, een bh maat b dragen) daar wordt je een paar dagen echt niet vrolijk van! doet echt pijn vind ik.

jeuk aan je tepels komt omdat ze groeien.
beetje vaseline kan wonderen doen
andere tips heb ik eigenlijk niet (ja ijsblokjes maar daar moet je maar net van houden met dit weer whahaha)

liefs, do

Vet houden inderdaad, en niet wrijven of krabben even goed in de gaten houden of het niet wat rood begint te worden. Aangezien je weerstand als zwangere vrowu wat lager is ben je vatbaar voor schimmelinfecties, o.a. aan je tepels. Twijfel je ga dan meteen naar de huisarts en laat ernaar kijken zodat je behandeld kan worden.
Verder na de bevalling een strakke BH dragen (BV sportbh), liefst zonder beugels. Veel kraamverzorgenden weten wel hoe ze je borsten moeten inbinden zoals vroeger met hydrofielluiers maken ze dan een soort strakke BH. Dit helpt echt goed. Pilletjes worden nauwelijks meer gebruikt is ook niet nodig. Ondanks dat je geen borstvoeding gaat geven kun je nog lange tijd melk uit je borsten hebben, bereid je daar vast op voor.
Waarom heb je besloten om geen borstvoeding te geven?Ben gewoon nieuwsgierig.

Bedankt dames

@Bowi ..Bij de eerste geen succes...Bij de 2de kon het niet na narcose...
En nu wil ik gewoon gelijk de fles geven ...
Maar aangezien ik bij de 2de enorme joekels aan en ontzettend zeer deed..vroeg ik het me af of er iets voor was :)

Terug
Bovenaan