vraagje

Misschien een rare vraag hoor maar zijn er meer dames die borstvoeding geven die hun BH niet uit kunnen doen omdat anders de melk er als het ware uitspuit (kan het niet anders omschrijven).

Ik kan zelf dus bv niet zonder BH slapen omdat anders alles helemaal nat is doordat er eigenlijk constant moedermelk uit mijn borsten komt. Wordt er soms helemaal niet goed van de zoogcompressen zijn hier niet aan te slepen! En zelfs dan komt het regelmatig voor dat ik 's-nachts wakker wordt en dat heel mijn BH nat is. Het zal er allemaal wel bij horen, maar het is niet altijd handig. Ik heb dus eigenlijk alleen mijn BH uit als ik ga douchen. Niet erg leuk, want het slaapt nu niet echt comfortabel.

ik kan eigelijk meer mijn bh niet uit doen omdat het pijn doet aan mijn tepels :-( en voor de kou heb het nu alleen maar koud .

maar het lekken valt dit keer erg mee
maar was bij de eerste wel heel erg idd

Hier ook 24/7 een bh aan behalve onder de douche.
Het spuit er niet constant uit maar als ik geen bh met Zoogkompressen aan heb is mijn pyama echt wel nat s ochtends omdat er dan langer tussen de voedingen zit.
Kolf jij ook?
Het lijkt namelijk wel of je meer voeding hebt dan de kleine drinkt. Ik had dat bij de eerste ook, vraag en aanbod kwamen niet overeen.

Misschien kan je Lilly pads proberen. Zijn een soort siliconen pads die de tepel afsluiten.
Je kan ze ook zonder bh gebruiken.

Liefs Danielle

Hey Danielle,
Nee ik kolf niet maar heb denk ik gewoon veel melk! Het is inderdaad niet constant dat het eruit spuit maar toch wel vaak en dan inderdaad 's-nachts zeker nu sophie door slaapt.

Vervelend is dat hè!
Misschien kan je eens contact opnemen met een lactatiekundige? Misschien zijn er wel hele makkelijke tips? Of je kunt je vraag stellen op het borstvoedingsforum, of op borstvoeding.com
Jij had toch ook al een borstontsteking gehad?

Hoop voor je dat het snel wat minder wordt!

Liefs

Ja zelfs 2 keer een borstontsteking gehad gaat nu weer goed gelukkig want dat is echt geen pretje wat kan een mens daar ziek van zijn zeg. Gelukkig gaat het nu goed hoop dat dat zo blijft.

Lijkt me ook echt zo pijnlijk een borstontsteking.
Soms als mijn borst heel vol zit doet het al pijn, maar dat is natuurlijk niets vergeleken bij wat jij hebt gehad.
In de kraamweek zat ik ook heel dicht tegen een borstontsteking aan. Warme rode borst met hele harde plekken.
De kraamhulp zei dat een borstontsteking komt door het niet goed leegdrinken van de borst.
Misschien dat jij daarom al twee keer een ontsteking hebt gehad?

Hoop dat het goed blijft gaan!

Liefs Danielle

heeej ,, ik geef geen borst voeding heb het 2 dagen geprobeerd maar helaas lukte het niet ,, mischien wel een tip,, als je het lastig vind een bh te dragen 24/7 ik deed toen mij borste zo lekte steeds een bh hempje aan met compressen er in ,,, zijn te koop bij de zeeman geloof iets van 2,99 en echt ideaal !!!
xxx

Terug
Bovenaan