vraagje

A

Anoniem

Guest
Ik ben 2 februari ongesteld geworden, en vandaag is het al over!!!!Kan je dan nu al zwanger worden of zijn daar alleen je vruchtbaarste dagen voor???..word wel gek van jeuk in mij tepels....hopelijk kan iemand mijn vraag beantwoorden:)

Ja je kan korte en lange dagen hebben. Ik heb eigenlijk altijd korte van maar 2 soms 3 dagen.

Sommige betekend dit dat ze wel zwanger zijn, maar een bloeding hebben (komt niet vaak voor hoor)

Je moet rekenen vanaf 2 febr.. Meestal zo'n 10-13 dagen erna.. Dus je bent meest vruchtbaar op 12 tot 15 febr. Als je een cyclus had van 28 dagen.

Er is hier op deze site wel een leuke rekenschema die je kunt gebruiken.

Als je een cyclus hebt van 17 dagen kun je nu idd wel vruchtbaar zijn.

Nee, meid....Je kan nu niet gelijk zwanger worden omdat je zo snel na je ongi nog geen eisprong hebt. Je moet een beetje rekening houden met je vruchtbare dagen alleen heeft de één wat eerder z'n eisprong dan de ander maar gelijk een dag na je ongi heb je geen ei...

Succes! Liefs Lynn.

Je moet idd je vruchtbare dagen afwachten om zwanger te kunnen worden.

Liefs Daisy

Jeetje jammer zeg, ik dacht dat je altijd wel zwanger kon worden, bij de vorige 3 niet echt op gelet,...wel mee bezig geweest maar toch gewoon om de 2 dagen geklust!:)
Bedankt voor de snelle reactie's

er is een hhhheeeelllleeee kleine kans.
is je cyclus regelmatig?
de mijne was dat dus niet, dus ik wist dus ook niet wanneer mijn vruchtbare dagen waren.
ik ben nu 38 weken zwanger en bij de eerste echo kwamen we er achter dat ik 2 dagen na me laatste menstuatie zwanger ben geraakt,
dus daarom zeg ik er is een hhhheeeelllleeee kleine kans.
het komt echt heel weinig voor, dus hou je cyclus in de gaten.

gaan maar gewoon lekker door met om de dag klussen,.....blijft natuurlijk ook gewoon lekker hihihih:)

Terug
Bovenaan