Vraagje.....

Wat een onzekere muts ben ik toch heh!!!!!Nou heb ik denk 6 zwangerschapstesten gedaan van kruidvat sinds dat ik weet dat ik zwanger bent en 1 clear blue test,..die gaf met een + aan,je zag een dun duidelijk streepje,...maar de kruidvat testen vind ik niet dat die duidelijker worden.Heeft iemand ervaring hiermee, of moet ik gewoon stoppen met testen????De kruidvat testen geven wel een positieve streep aan, maar ze blijbven eigenlijk net zo dun en net zo als de vorige testen,...terwijl ze toch donkerder zouden moeten worden????Wil morgen de digitale een keer doen, gewoon leuk om op foto te ztten, maar toch beetje bang om die test doen, omdat de kruidvat testen steeds niet donkerder worden,.....strax zegt ie niet zwanger,......zit ik mezelf gek te maken of wah?????
 
hihi je eerste zwangerschap zeker :), ik heb bij de eerste ook meerdere testen gedaan voordat ik het echt geloofde
Jij bent echt zwanger hoor, maar de testen hoeven volgens mij niet perse donkerder te worden, als ze je streepje maar laten zien
van harte gefeliciteerd in ieder geval xxx
 
Heel heel heel herkenbaar zo zat ik een paar maandjes terug ook. Ik hield vol dat mijn vriend nog niet mocht zeggen dat ik zwanger was omdat er alleen maar lichte streepjes te zien waren ( ook met die van de kruidvat)Dus maar even langs de dokter gegaan met de testen in mijn tas. Inprincipe hoeft ie niet donkerder te worden een licht streepje of een donker streepje maakt niet uit is er een streepje dan is het zeker weten dat je zwanger bent. In ieder geval gefeliciteerd!! En geniet ervan.
 
Terug
Bovenaan