Vraagje...

Hai meiden,

Ik heb even een vraagje aan jullie. Het betreft onze eerste IUI behandeling aankomende ronde....

Ik heb donderdag 8 Maart de eerste follikel echo (8 maart= 10de cyclusdag) en nou vraag ik me af, hoe lang daarna de IUI zal plaats vinden. Is dat per persoon verschillend of kan ik er vanuit gaan dat de inseminatie een paar dagen later zal zijn? (de 12de of 13de) En ik vraag me af of je na de eerste follikel echo nog een keer moet voor een echo om de groei in de gaten te houden?

Sorry voor alle vragen maar het is de eerste IUI en dus heel spannend! Kon je alles maar van te voren weten hé?

Alvast bedankt! Liefs Lynn.

Waarschijnlijk krijg je wel een keer of 3 een fm. (folikelmeting) en als je zelf een hele mooie regelmatige cyclus hebt, zoals jij, dan kun je rond je normale eisprong, (dag 14?) de IUI verwachten. Ze doen dit naar mijn weten zodra het eitje gesprongen is. Maar het zal wel een paar keer op en neer rijden zijn naar het ziekenhuis deze ronde.

He Lynn,
bij mij was het elke keer weer anders (ondertussen 4 x iui gehad) bij iui 3 kwam ik op dag 10 voor 'n follikelmeting en moest ik 's avonds meteen pregnyl spuiten en 2 dagen later iui... Maar ik heb ook gehad dat ik 2 x terug moest voordat de iui werd gepland.
Succes meid, alles voor 't goede doel en als we elkaar daarin kunnen helpen (door vragen te beantwoorden) dan doen we dat toch!

Hey lynn,

Ik kan je vraag niet echt beantwoorden, want ik krijg de iui gestimuleerd, dus met hormonen. Bij mij worden de hormonen aangepast aan de groei van mijn follikels en baarmoederslijmvlies. Ik heb zelf een cyclus van 24 dagen, zonder hormonen. D eerste twee keer iui waren op cd 12, nummer drie was op dag 16. Maar dat verhaal ken je...

Jij hebt de iui niet gestimuleerd, dus je kan er denk ik vanuit gaan dat jede iui hebt op de dag dat je normaal gesproken ook je eisprong hebt.

Succes!

Liefs Daisy

Dank jullie wel voor de reacties! Ik ben gewoon heel nieuwsgierig....Ik laat het maar allemaal op me af komen, meer kan ik toch niet doen, helaas.

Fijn weekend allemaal. Liefs

Terug
Bovenaan