vraagje

hallo dames ,,, een vraagje ,,, ik was altijd heel onregelmatig ong toen ik bezig was zwanger te raken zat ik op max 31 dagen tussen de 28 en 31 ,,, nu zit ik gewoon al op 33 dagen ,,, was erg bang dat ik zwanger was ,,, heb getest dit was niet zo ,,, heeft iemand hier nogmeer last van ,,,, heb een keizersnee gehad mischien dat het daar aan ligt ,,,?? groetjes

Hoi,

Het geeft ff tijd nodig voordat je cyclus weer normaal is. De eerste paar keer dat je ongi word kunnen heel onregelmatig zijn. Had het ook al aan de gyn gevraagd toen ik voor controle moest.
Heeft ff tijd nodig.

Groetjess

Ik heb het idee dat mijn cyclus ook langer is dan voor de zwangerschap, maar ik vergeet altijd wanneer ik ongesteld ben, dus dan weer ik het niet meer.... Lekker handig...

Ben 2 x weer ongesteld geweest. De eerste keer was na een avondje gezelligheid in bed, dus ik dacht dat mijn vriend nog wat had 'losgemaakt', hihi.

heej dames bedankt weer gewoon ff ik schrijf het altijd even op in me agenda marina ;) is best handig ik zet dan gewoon een rondje om de datum dan valt het niet op als iemand het toevallig ziet hihi xxxx

Terug
Bovenaan