Vraagje

Hoi meiden ik slaap zo verschrikkelijk slecht en was benieuwd of iemand weet of ik zonnatura thee goedenachtrust mag hebben?
 
Je kunt die thee gewoon drinken hoor. Het is een kruidenthee, dus zitten verder geen gekke dingen in.

Ik heb hem toevallig zelf ook gekocht vandaag omdat ik ook zo slecht slaap.
Ben benieuwd of het werkt.

Groet, Lynn.
 
Hoi,

Wat vervelend dat je zo slecht slaap. Waarschijnlijk mag je die thee wel gewoon hebben, maar ik weet dat er bepaalde kruidens zijn die je niet mag hebben tijdens een zwangerschap. Misschien is het handig om toch voor de zekerheid na te vragen aan iemand die dat precies weet. Iemand die met chinese geneeskunde bezig weet meestal precies hoe het zit met de kruidens die je wel en niet mag hebben.

 
Ik zou het inderdaad even navragen. Je mag lang niet alle kruiden meer. En als je ijzertabletten slikt is thee helemaal geen goed idee. Die belemmert het opnemen van het ijzer weer. Beetje jammer, want ben een echte theeleut.
 
Niet alle thee belemmert de opname van ijzer ;-)
Ik ben altijd al een theeleut geweest, maar drink niet of nauwelijks zwarte thee (english blend etc). Ik heb mijn hele zwangerschap kruidenthee (o.a. kamille, venkel & (sterre)munt) en rooibosthee gedronken. Deze theeen bevatten geen theeine/caffeine en zijn vrij van looizuur. Die thee mag je onbeperkt drinken ;-)

De goede nachtrustthee weet ik niet, er zitten daar een aantal kruiden in waar ik mijn twijfels bij heb. Maar ik gok dat je daar nu wel wijzer over bent geworden gezien dit topic al een week oud is.

Helpt het slapen met een voedingskussen ook niet? Dat hielp bij mij wel redelijk goed.

Succes!
Marieke
 
Terug
Bovenaan