Ik heb een vraagje, na mijn miskraam zijn we weer direct aan de slag gegaan, ik vond het best eng, maar ondans alle verdriet die er nog zat hebben we toch mooi reseltaat geleverd,...alleen,...IK BEN ONTZETTEND bang nu dat het weer fout gaat!Ik probeer er niet aan te denken, de zwangerschap voelt wel beter aan,...maar de laatste 1.5 week hebben we geen sex meer gehad,..ten eerste had ik geen zin, en ben ten tweede ook nog een volle week goed ziek geweest.Nu de vraag,......ik heb er al 3 mogen krijgen, maar nog nooit een miskaam gehad,dus hadden altijd zoiets, als het vast zit, zit het vast dus positief!Na deze ervaring ben ik onzeker, en durf dus geen sex meer te hebben, ...wil eigenlijk wachten totdat ik het definitieve antwoord heb gehad van de verloskundige, en dat zal denk ik ong. over 3 weken zijn,...maar tel maar op hoeveel weken dan geen sex voor mn man.....Heeft er iemand daar ook ervaring mee???Vind het nogal een genante vraag, maar wilde het toch ff kwijt, hoop niet dat jullie dat erg vinden!
Heel veel liefs Nancy
Heel veel liefs Nancy