vraagje

Ik heb een vraagje, na mijn miskraam zijn we weer direct aan de slag gegaan, ik vond het best eng, maar ondans alle verdriet die er nog zat hebben we toch mooi reseltaat geleverd,...alleen,...IK BEN ONTZETTEND bang nu dat het weer fout gaat!Ik probeer er niet aan te denken, de zwangerschap voelt wel beter aan,...maar de laatste 1.5 week hebben we geen sex meer gehad,..ten eerste had ik geen zin, en ben ten tweede ook nog een volle week goed ziek geweest.Nu de vraag,......ik heb er al 3 mogen krijgen, maar nog nooit een miskaam gehad,dus hadden altijd zoiets, als het vast zit, zit het vast dus positief!Na deze ervaring ben ik onzeker, en durf dus geen sex meer te hebben, ...wil eigenlijk wachten totdat ik het definitieve antwoord heb gehad van de verloskundige, en dat zal denk ik ong. over 3 weken zijn,...maar tel maar op hoeveel weken dan geen sex voor mn man.....Heeft er iemand daar ook ervaring mee???Vind het nogal een genante vraag, maar wilde het toch ff kwijt, hoop niet dat jullie dat erg vinden!
Heel veel liefs Nancy

Lieve Nance,

Begrijp je gevoel heel goed ook al heb ik nooit een miskraam gehad.....mijn man en ik hebben het er toevallig vanavond ook over gehad....in ons geval was hij een beetje bang en terug houdend maar echt meid....sex kan je gewoon hebben, ik heb gister ook een boekje mee gekregen over het 'algemeen' zwanger zijn en ook daar staat in dat je gewoon alles mag en kan doen wat je voorheen deed en dus ook gewoon mag vrijen, kan helemaal geen kwaad maar lieverd.....volg wel ook je eigen gevoel......

Misschien kan je het er over hebben met je man en je zorgen kenbaar maken. Misschien vind hij het in dit geval geen punt om even een paar weekjes te wachten totdat jullie zekerheid en bevesteging hebben van de vk.

Hoop dat je wat hebt aan mijn verhaal!
Probeer ook te genieten he?!

Liefs Lynn.

Hey Nancy,

wat Lynn zegt sluit ik me volledig bij aan. Wat ik er nog bij wil zeggen is (wat ze ook tegen ons hebben gezegd in het zk) Een miskraam is niet iets waar jij iets aan hebt kunnen doen. Er was iets mis met het vruchtje en de natuur heeft het tegen gehouden.
Probeer dat in je achterhoofd te houden. Maar ik snap je volkomen. Elke keer als ik naar de wc ga ben ik bang dat ik bloed ben verloren. Al probeer ik me er wel overheen te zetten. Ik had bij mijn vorige zwangerschap al geen heel goed gevoel. En nu voel ik me veel zekerder dat het nu wel goed zit. Maar dat zullen we zien op 13 april.

Liefs

hey schat!Dank je wel voor je reactie!!!!Heb het vanavond al wel besproken en hij begreep me wel,....alles voor de beebie en vrouw,...maar mijn eigen gevoel vind ik zo krom,...vind het zo rot voor hem,...al die tijd om de dag vrijen en dan ineens 3 weken niks....Misschien als ik deze week voorbij bent, ben ik de week voorbij als toen...dan ben ik verder zwanger,...dus misschien verdwijt dat gevoel dan wel.
Probeer wel te genieten, maar owowow,...wat is het moeilijk om je mond tegen iedereen te houden.Alleen mijn ouders ( waar we een super band mee hebben) en mijn allerbeste vriendin weten het.Maar ja,...mensen weten dat je bezig bent, in in dit geval ook dat ik een miskraam heb gehad,..dus ze vragen erna,...en ik ben nogal een lekkere kletskous,!!!!Zooooo moeilijk,..maar ik probeer het in ieder geval ff stil te houden tot de eerste echo!
Jij ook genieten heh meissie!!!!!!!!Heerlijk al die zwangerschapssymptomen!!!!!
Dikke kus en hopelijk heb je een fijne verjaardag gehad!
Liefs nance

Ook ik sluit me aan bij Lynn. Het kan echt geen kwaad. Je kan wel een klein beetje bloedverlies hebben doordat de baarmoedermond veel meer doorbloed is. Maar zolang dat geen helder rood bloed is, is er niets aan de hand.
Lekker van elkaar genieten.

Op internet staat wel dat je na een miskraam beter eerst kan overleggen met verloskundige voor je sex hebt.

Ondanks alle positieve dingen durf ik het toch niet hoor! En mn vriend vind het helemaal niet erg. Hij zegt krijg er iets geweldigs voor terug. Een kind!
Hij wacht net zo lang tot ik een fijn gevoel erbij heb.
Ik heb aangegeven dat ik het eng vind zolang eerste drie maanden niet voorbij zijn.

Terug
Bovenaan