vraagje

ben bijna 2 weken geleden bloed verloren, niet veel maar ook niet echt weinig, maar had echt wel paar ob's nodig per dag maar geen buikpijn gehad. (max. was 3 ob's en was maar 1 dag, daarna elke dag 1 minder)

Ben van plan om nog een test te doen voor ik volgende week een echo krijg, dan weet ik van te voren al of er iets te zien is of niet

Maar weet niet wanneer het hcg hormoon ver genoeg gedaald is om te kunnen zien of ik nog steeds zwanger of juist niet meer, weet iemand dit??

Lieverd,

Jeetje wat een onzekerheid!
Je kunt nu echt al wel testen hoor, mocht het mis zijn gegaan twee weken terug dan is het hcg nu al uit je lichaam.
Terg jezelf niet langer en doe een test!!

Ik hoop heel erg voor je dat ie gewoon positief is!

Liefs
Jan mama

Hey meid, ik zou de digitale nemen,....dan weet je het gelijk, ik weet niet of je die gedaan heeft toen je erachter kwam dat je zwanger was,....maar dan staat ook 1-2, 2-3, 0f 3+.
je ziet dan vanzelf of ie het aangeef.
Bij mij gaf ie al een dag of 2 later NIET zwanger aan, ik was 6 weken zwanger toen het afbrak.
Succes ermee!Ik ga duimen dat je gewoon nog wel zwanger bent!
Heb je krampen gehad?
Liefs nance

Als je het idee hebt dat het niet goed is, kun je ook eerder die echo krijgen hoor! (Ik heb hetzelfde verhaal gehad in april) Die onzekerheid is vreselijk!

Even ter aanvulling op de berichtjes hierboven: als je positief getest hebt en daarna gaat vloeien mag je geen tampons gebruiken. Het weefsel wat loskomt na een zwangerschap kan door een tampon niet goed loskomen met als gevolg infectie/ontsteking.

Sterkte als het toch mis is. Maar geef de moed niet op, de kans dat het binnenkort wel goed gaat is veel groter.

Terug
Bovenaan