vraagje

Ik heb een vraagje.Ik ben 5 weken zwanger en ik heb sinds 4 dagen dat ik om het uur duizelig word, trillende handen, zwetende borst en mn hart op hol slaat,mn benen worden dan ook slap.Ik neem dan wel een dexstro of ik eet wat,...maar als ik dit elk uur heb en elk uur wat moet gaan eten, ben ik straks aan het eind een bowlingbal!herkennen jullie dit en wat doen jullie daar aan?
Liefs nance
 
Misschien even voor de zekerheid de ha of vk bellen. Het zou met je glucosegehalte te maken kunnen hebben, maar misschien heb je wel een lage bloeddruk of een laag HB.
 
Ik denk een lage bloeddruk.. dit had ik ook.. maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet he! Sowieso even een vk bellen of indd je huisarts en je niet zo druk maken om de kilo's.. Hoe verder je komt hoe hoger je bloeddruk word en dan trekt het weg.. Bij mij was het over met 20 weken!
 
ik herken dit heel erg.
ik ben zelf ook rond de 5 a 6 weken zwanger en ben ook erg duizelig zelfs het gevoel dat ik flauwval en erg misseijk word ik dan en tril dan ook wat het precies kan zijn weet ik niet ik denk als het te lang duurt bel ik zelf ook even de ha.
 
Terug
Bovenaan