Vraagje...

TWD

New member
Had ff een vraagje, ik wil heel graag de kleine weer bewonderen...maar ben aan twijfelen of ik wel of ik wel of niet een 3D echo ga doen...
Heb met 30 week namelijk ook een groeiecho...
Nu valt de 3D echo qua prijs wel mee.. Normaal 75 euro maar als je voor de tweede keer in dezelfde zwangerschap komt krijg je 25 euro korting...
Wordt voor ons dus 50 euro

Wat zouden jullie doen?
 
Ik kom nog even binnenstormen van het Juli-forum. (heb momenteel echt niks te doen).

Ik heb met 28 weken een 3d echo laten maken en dit is zo’n geweldige ervaring geweest. Het is echt heel anders dan een groeiecho omdat je echt een gezichtje ziet. Bij ons konden we al vaststellen dat hij de oren van papa heeft (geen oorlellen). Op een gewone echo vind ik toch altijd dat je meer een soort van alien-achtig ding ziet, bij de 3D zie je gewoon een baby, jouw baby.

Als geld geen rol speelt bij de keuze zou ik het zeker doen!
 
Jullie moeten het zelf ook echt willen.

Wij krijgen ook met 30 weken een groeiecho, maar als ik 25 weken ben, gaan wij trouwen en gaan we ook een 3/4D echo doen. Het is zeker anders dan in het ziekenhuis.

Suc6 met jullie keuze en laat het ons weten wat jullie doen.

Liefs Mariska
 
Je schijnt zo rond die 25 weken heel mooi beeld te hebben en dan al een beetje te kunnen zien op wie je kindje lijkt. Neusje, oortjes etc.... Een pretecho is inderdaad heel anders dan een groeiecho (die voorbij is voor je er erg in hebt). Bij de pretecho nemen ze veel meer tijd voor je, en kan jij een beetje sturen wat je graag zou willen zien.

Wij laten 2 augustus (met 25+ weken) een 3D/4D echo doen, ookal hebben we ook een groeiecho met 30 weken. Als je het voor het geld niet hoeft te laten zou ik het zeker doen!

Liefs,
Marieke
 
Terug
Bovenaan