Vraagje

A

Anoniem

Guest
Hallo mede- wachtenden!!

Sinds kort heb ik een regelmatige cycli gelukkig! Zit altijd rond de 31- 32 dagen. De laatste keer was 9 juli dat ik menstrueerde. Dit duurde erg lang (ongeveer 10 dagen!!). Dat heb ik anders nooit gehad.

Nu ging ik net naar het toilet en ik zag ineens heel veel afscheiding (klinkt raar, maar het leek net een hoopje sperma, al is dat het niet). Wat heeft dit te betekenen? Ik heb wel eens gehoord dat je dan een eisprong kan hebben?

Lieve groetjes.

De vruchtbare periode kan je aan afscheiding aflezen. Dat doe je als volgt. Ga met 2 schone vingers naar binnen tot aan je baarmoedermond. Beweeg je vimgers een beetje. Haal ze er weer uit. Wanneer je je vimgers vervolgens spreid en er ontstaat een draad dan zit je in een vruchtbare periode. Vaak heeft het een rauw eiwit kleur. Ik hoop dat je iets aan dit.. praatje hebt.
Liefs, marielle

Je kunt ook luisteren naar je eigen instinkt.. Van de nature laat het vrouwelijk geslacht het toe dus kort gezegd je hebt een hogere libido

En verder inderdaad afscheiding sommige vrouwen verliezen ook duidelijk (meer)afscheiding in de vruchtbare periode

net als wat Dromertje87 zegt je hebt meer zin in klussen , het vocht komt er niet voor niets uit ;)

Ik menstrueerde ook laatst 9 Juli (eerste keer naar mn miskraam van 17 mei).
Ik heb toevallig ook de afgelopen dagen veel afscheiding gehad en meer zin om zo maar te zeggen dit keer geen ov test gedaan.
andere keer wel en had toen meteen :) poppetje, en was meteen zwanger.

dus volgens mij ben je net als mij deze dagen het meest vruchtbaar.

Terug
Bovenaan