vraagje...

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Zit behoorlijk in twijfel...
Gistermiddag en vanmorgen positieve testen gehad met clear bleu, nu net een predictor early gedaan en deze geeft niets. Ben overigens erg vroeg met testen... Ong 4 dagen te vroeg. Wat denken jullie?
Digitale proberen of daar nog even wachten?

Liefs m

Even wachten. Ik heb nooit predictor gebruikt, maar heb begrepen dat die minder gevoelig zijn

Ook ik hoor geen goede berichten over predictor.... Zou lekker uitgaan van de clearblue, dus alvast een voorzichtige felicitatie van mijn kant!

Inderdaad, die predictor testen schijnen slecht te werken...
Probeer morgen of overmorgen nog een keertje te testen, maar dan met clearblue of een kruidvat test.

Liefs

Hey meis, predictor is heel erg gevoelig kwa overtijd zijn,..die geeft echt pas aan als je echt echt overtijd bent!
Als de digitale zegt dat je zwanger bent, ben je dus echt echt zwanger!!!Van Harte meid!
Liefs Nance( maart mamma)

Ik zou ook nog een keertje testen. Ik heb wel goede ervaringen met de predictor, maar ik wist vrijwel zeker dat ik overtijd was.

Succes met de volgende test en het wachten.

Liefs Sandra

Hoi nance,

Had geen digitale gedaan. Wel 2 gewone... Ze geven allebei een dikke blauwe penstreep. Niet zo breed als de controle streep maar wel duidelijk! Ben heel benieuwd.

Vanmiddag wel nog een digitale gedaan ( stom en ongeduldig) maar deze gaf niet zwanger..Word een beetje gek van mezelf op het moment;-)

Toch maar weer afwachten... Helaas zullen de meeste van jullie dit wel herkennen.

Succes meiden!!

Liefs...

Tja, dat wachten hé. Toch als je het kunt opbrengen zou ik idd even wachten. (Maar wat is dat moeilijk!!)
Maar ook een dure hobby om elke dag te testen.

Ik denk zou zelf even wachten tot je echt op je NOD zit. maar ach dat is errug moeilijk.

Voor de rest geen rare klachten of 'voor' tekenen? Ik heb zelf de kruitvat testen gehaald en gebruikt en daar ben ik erg content mee. ( niet met de uitkomst overigens) Maar het werkt wel goed en niet al te gek duur.

Suc7 met wachten en ik zal voor je duimen!

Terug
Bovenaan