Vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Misschien een rare vraag hier,maar ik heb nogal last van menstruatie pijn/klachten. Een week ervoor al hoofdpijn,en de week er na vaak ook wel een dagje. Soms zo erg dat ik niks kan hebben en ontzettend vroeg in bed lig en slaap tot de andere dag...
Nou ben ik bang dat als ik straks stop met m'n pil dat t dan erger word..
Weten jullie misschien iets waarmee ik dit kan verminderen/voorkomen?

Liefs

Bij mij werden de menstruatieklachten inderdaad erger toen ik stopte met de pil.
Het enige wat hielp was paracetamol.
Dus als je stopt moet je maar hopen dat je snel zwanger wordt. Succes!

Heb je alleen hoofdpijn of ook buikpijn? Ik had er ook altijd vreselijk last van...ik nam dan aleve feminax in en dat hielp ontzettend goed!!!

Ik heb altijd mega menstruatie klachten gehad. Lag 2 dgn dubbel van de pijn ( gewoon alsof ik weeen had) Na mijn bevalling was het zelfs erger. Dus verwachtte ook dat stoppen met de pil niet echt prettig zou zijn. Maar de eerste 4/5 keer had ik geen pijn! Toen 2 keer wel, maar dat was maar 1 dag. En de laatste keren weer niet. Hopen dat het snel raak is, hoef je je er heen zorgen om te maken :)

ik ken je niet dus misschien sta je er helemaal niet voor open maar ik zou eens kijken wat een alternatief therapeut voor je kan doen, homeopaat, acupunctuur, kinesioloog, orthomoleculair therapeut. deze boeken vaak wel goede resultaten met dit soort klachten...

sterkte in ieder geval!!

Ik herken je klachten! Ik zou even je bloeddruk laten meten en je bloed laten onderzoeken. En vooral dus je hormonen.. Het kan ook op iets anders wijzen.. Ik gebruik nu geen anticonceptie en ben ook de week voor mijn menstruatie en de week zelf, echt beroerd! Vooral van de hoofdpijn! Succes!

@suno
Ben er al eens bij de huisarts mee geweest..Die zei dattie er weinig aan kon doen..Ben toen mn pil gaan doorslikken,zonder stopweek dus. En dat gaf wel wat verlichting..maar soms ligt t ook gewoon aan hoe druk ik t voor mezelf heb.
Ik hoop maar gewoon dat het snel raak is ;)

@LV28 ik ben idd niet zo van het alternatieve. Ga ook niet graag of vaak naar de huisarts dus..vind zoiets altijd een beetje eng ofzo ondanks dat ik weet dat er genoeg mensen zijn die er baat bij hebben!

Thanx voor alle adviezen..

Terug
Bovenaan